Bu dünyada en çok sevdiğin nedir, önem verdiklerin sıralamasında sen kaçıncı sıradasın?

Bu dünyada en çok sevdiğin nedir, önem verdiklerin sıralamasında sen kaçıncı sıradasın?

Kendimi sevmiyordum.. her şeyi seviyordum ama konu ben olunca nedense kendimi sevemiyordum ve temelinde fark ettim ki bütün bu olan biten başıma gelen her şey kendimi sevmediğim için gerçekleşiyor.. kendimle barışmalı biraz bencil olmalı ve önem sıralamamda öne çıkmalıyım..

İnsanların kendisiyle barışık olması ve kendilerini sevmesi aslında özünde hayatlarını daha kaliteli yaşamalarını ve kendilerine verdiği değerler başarabildiklerinin daha yüksek olduğunu gözlemleyebiliyorum..

Ancak kendini sevmeyen insanlar ise pek başarılı değiller ve daha az sevgisizler sevgiyi kendilerinde değil de bir başka yerde arayanlar hep o kişilere bağımlı yaşıyorlar bunun da sonu yok maalesef..


#DengesizBirAdam

Bu dünyada en çok sevdiğin nedir, önem verdiklerin sıralamasında sen kaçıncı sıradasın?
Cevapla