
Kendimi sevmiyordum.. her şeyi seviyordum ama konu ben olunca nedense kendimi sevemiyordum ve temelinde fark ettim ki bütün bu olan biten başıma gelen her şey kendimi sevmediğim için gerçekleşiyor.. kendimle barışmalı biraz bencil olmalı ve önem sıralamamda öne çıkmalıyım..
İnsanların kendisiyle barışık olması ve kendilerini sevmesi aslında özünde hayatlarını daha kaliteli yaşamalarını ve kendilerine verdiği değerler başarabildiklerinin daha yüksek olduğunu gözlemleyebiliyorum..
Ancak kendini sevmeyen insanlar ise pek başarılı değiller ve daha az sevgisizler sevgiyi kendilerinde değil de bir başka yerde arayanlar hep o kişilere bağımlı yaşıyorlar bunun da sonu yok maalesef..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer