Çok kararsızım benle konuşmayı kesen arkadaşımla konuşmalı mıyım?

Arkadaşım psikolojik sorunları ve depresyonda olduğunu söyleyerek benimle ve başka bir arkadaşımla konuşmayı kesti bize bakmıyor bile ama diğer arkadaşlarımızla hala görüşüyor psikolojik sorunları olan biri kimseyle konuşmaz bahane olduğunu düşünüyorum bende onu engelledim her yerden anlasın diye sizce onunla konuşmalı mıyım diğer arkadaşım konuşursan iyice havaya girer diyor çok kararsızım
Çok kararsızım benle konuşmayı kesen arkadaşımla konuşmalı mıyım?
Cevapla