@Whoisthiss Ağlanacak halinize gülüyorum Neden mi? Sevmiyroum diyorsunuz ama öyle adamları tercih ediyorsunuz. Şimdi size soruyorum küçük hanım bana ispat edebilir misin? böyle bir şey olmadığına?
@SezaiYanlız yoo ezklik falan yok bende durusttum sadigim deger veririm ama kizlar buna bakmaz paradan haber ver parayla karakterin zerre alakasi yoktur ancak paran yoksa iyi karaktere bakmazlar
Nasıl ispat edeyim arkadaşım kafan mı güzel inanmayan sensin kimseyi inandırmak zorunda da değilim ben sevmediğimi sana söyledim inanmak inanmamak sana kalmış!
@Laqwze arkadaşım kafan mı güzel Sezai doğru söylüyor tanımıyor çocuk beni boş boş ispat et diyor ben siz kimsiniz de ispatını yapıcam size sende gelmişsin hayırdır sana diyorsun!
@Laqwze Aga kafan harbi iyi değil Sezai soruyu soran kişiyle tartışıyordu sen araya girdin bu sefer diyene bak. Seni niye etiketlesin kardeşim seninle tartışmıyordu ki şimdi git o kadar konuşuyorsun ya Sezaiden özür dile!
@Whoisthiss bana bak kizim sen kimsin benle boyle konusuyorsun? Sezayi denen sahis benim gorusum altinda oldugu icin ustume alindim eger bana soylemek isteyen biri varsa etiket yapmayip direk gorusu yazabilir cunku bu normal fakat bana degil baskasina yazmak istiyorsa etiket yapmali bu konu yanlis anlamaya cok musait ve sen niye karistin bu kadar onu da anlamadim
@Laqwze hani karışmak değil de soruyu soran kişiyle ben tartışıyordum ya ondan olabilir mi! Arkadaşım göz var izan var yorumları okuyup ona göre cevap vereydin belki unuttu olabilir Allah Allah. İkimizde birbirimizden özür dileyelim konu kapansın.
@Whoisthiss ben yanlis anlamis olabilirim onunda sana demedim diye yazmasi lazimdi ben bana diyor sandim ne bilim ozur dilencek bir seyde yok hakaret kufur buyuk tartisma olmadi sonucta iyi gunler
@Whoisthiss boş ver. Arkadaş kendi söylediği sözün ne olduğunu bilmiyor ki benim yazdığım yorumu üstüne alındı. Etiket yapmadan fark edemiyor demek ki. Allah'tan soruyu soran kişinin etiket yapmadan yazdığı "küçük prenses" lafına alınmamış. Yoksa olay dahada büyürdü
@SezaiYanlız olum hasta misiniz siz o yorumla senin yorumun bir mi benim gayet aklim calisiyor birazcik kendinizi sorgulayin ve uzatmayin defolun yorumumdan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Dogru demis kizlar pc sevdikce erkeklerde pc olmaya basladi
Sevenler utansın!
@Whoisthiss Utanıyor musun?
Utanmıyorum çünkü öyle insanları sevmiyorum.
@Whoisthiss sadece gülüyorum.
Pardon ben sana niye yalan söyleyeyim kardeşim kendine gül asıl inanmıyor bir de
@Whoisthiss Ağlanacak halinize gülüyorum Neden mi? Sevmiyroum diyorsunuz ama öyle adamları tercih ediyorsunuz. Şimdi size soruyorum küçük hanım bana ispat edebilir misin? böyle bir şey olmadığına?
Eğer ispat ederseniz Burada ki tüm kadınlardan özür dileceğim !!
Ne oldu küçük prenses ispat edicektin?
Sen tanımadığın birini yargılayarak efendi mi oldun şimdi
@SezaiYanlız hayirdir ustune mi alindin?
Ezikliği efendilikle karıştırma
@SezaiYanlız yoo ezklik falan yok bende durusttum sadigim deger veririm ama kizlar buna bakmaz paradan haber ver parayla karakterin zerre alakasi yoktur ancak paran yoksa iyi karaktere bakmazlar
Nasıl ispat edeyim arkadaşım kafan mı güzel inanmayan sensin kimseyi inandırmak zorunda da değilim ben sevmediğimi sana söyledim inanmak inanmamak sana kalmış!
@Laqwze sen kimsin ya Sezai doğru söylüyor
@Laqwze bende senin dediğine inanmıyorum arkadaşım gel bana ispat et!
@Whoisthiss sen ne diyorsun kizim dogruyu be soyluyorum pc olup kendilerine efendi demesinler
@Whoisthiss neyi ispat edim her sey ortada gormek isteyen icin
@Laqwze arkadaşım kafan mı güzel Sezai doğru söylüyor tanımıyor çocuk beni boş boş ispat et diyor ben siz kimsiniz de ispatını yapıcam size sende gelmişsin hayırdır sana diyorsun!
@Whoisthiss hayirdir sana sana bir sey diyen yoktu sen yorumuma atladin
@Laqwze Soruyu soran kişi inanmıyor bana ispat et diyor. Sezai de benim yanımda dururken sen hayırdır demeyi ne hakla söylüyorsun?
@Whoisthiss sezayi arkadas bana demedi mi? Bana demediyse neden soru sahibini etiketlemiyor
@Laqwze Aga kafan harbi iyi değil Sezai soruyu soran kişiyle tartışıyordu sen araya girdin bu sefer diyene bak. Seni niye etiketlesin kardeşim seninle tartışmıyordu ki şimdi git o kadar konuşuyorsun ya Sezaiden özür dile!
@Whoisthiss bana bak kizim sen kimsin benle boyle konusuyorsun? Sezayi denen sahis benim gorusum altinda oldugu icin ustume alindim eger bana soylemek isteyen biri varsa etiket yapmayip direk gorusu yazabilir cunku bu normal fakat bana degil baskasina yazmak istiyorsa etiket yapmali bu konu yanlis anlamaya cok musait ve sen niye karistin bu kadar onu da anlamadim
@Laqwze hani karışmak değil de soruyu soran kişiyle ben tartışıyordum ya ondan olabilir mi! Arkadaşım göz var izan var yorumları okuyup ona göre cevap vereydin belki unuttu olabilir Allah Allah. İkimizde birbirimizden özür dileyelim konu kapansın.
@Whoisthiss ben yanlis anlamis olabilirim onunda sana demedim diye yazmasi lazimdi ben bana diyor sandim ne bilim ozur dilencek bir seyde yok hakaret kufur buyuk tartisma olmadi sonucta iyi gunler
@Whoisthiss boş ver. Arkadaş kendi söylediği sözün ne olduğunu bilmiyor ki benim yazdığım yorumu üstüne alındı. Etiket yapmadan fark edemiyor demek ki. Allah'tan soruyu soran kişinin etiket yapmadan yazdığı "küçük prenses" lafına alınmamış. Yoksa olay dahada büyürdü
@Laqwze iyi günler canım arkadaşım
@SezaiYanlız olum hasta misiniz siz o yorumla senin yorumun bir mi benim gayet aklim calisiyor birazcik kendinizi sorgulayin ve uzatmayin defolun yorumumdan
@SezaiYanlız ahaha gerçekten öyle neyse anladı yanlış anladığını o yüzden sorun kalmadı. Yanımda olduğun için teşekkür ederim :)
@Laqwze tamam knk sinirlenme daha fazla hastanelik olursun.
@Whoisthiss yoo sinirli degiim 🤣 olur oyle seyler bende sende herkes yanlis anlayabilir bu sahis uzatiyor hala o sinir bozucu
@Laqwze tabii herkes yanlış anlayabilir sorun yok fakat o başta yanımda olduğu için çok teşekkür ediyorum kendisine :)
@Whoisthiss Rica ederim
Aga testesteron kokmalısın. İyi pompalamalısın. Tadını aldıktan sonra bir daha isteyecek. Ama hemen vermeyeceksin.
Türk Kızı : Rezidanstan atılmaya bayılırım
Ahahha
Bu yorum tutar !
Efendi birini sevdim kabul etmedi keyfi bilir
Kazandığımı göremedim daha