Son zamanlarda farkettim efendi düzgün adam diyebileceğimiz tipde erkekler kendini bozmaya çalışıyor veya bozmuşlar. Neden sizce?

Çünkü hicbir kız kendine iyi davranan sadık kalan adam gibi adamları sevmiyorlar. Haliyle bu duruma maruz kalan efendi adam da serseri kişilerle arkadaşlık edip onlar gibi birine dönüşüyor sonra da kızlar her erkek aynı diye ağlıyor. Bizi kızlar bozuyor ben böyle düşünüyorum. Size göre niye bozuluyor erkekler?
Son zamanlarda farkettim efendi düzgün adam diyebileceğimiz tipde erkekler kendini bozmaya çalışıyor veya bozmuşlar. Neden sizce?
Cevapla