Erkekler bence 35 yaşından sonra en yakışıklı dönemlerini yaşıyorlar. Haksız mıyım?

35 yaşına kadar alkol, zırt pırt, eğlence falan kendini salma hep.. Hiç kendine değer yok ama 35 yaşından sonra kendine bakımın değerini anlıyorlar :D

Erkekler bence 35 yaşından sonra en yakışıklı dönemlerini yaşıyorlar. Haksız mıyım?
Erkekler bence 35 yaşından sonra en yakışıklı dönemlerini yaşıyorlar. Haksız mıyım?
Cevapla