35 yaşına kadar alkol, zırt pırt, eğlence falan kendini salma hep.. Hiç kendine değer yok ama 35 yaşından sonra kendine bakımın değerini anlıyorlar :D

35 yaşına kadar alkol, zırt pırt, eğlence falan kendini salma hep.. Hiç kendine değer yok ama 35 yaşından sonra kendine bakımın değerini anlıyorlar :D

35 yaşında gelmiş bir erkek eski modasını değiştirmiş kendine zihinsel ve bedensel reset atmış. Kendini ve çevresini önemseyen bir hale gelmişse eğer, iyidir. Tam bir seks makinesi ve heyecan adamıdır. Her türlü sohbete uyum sağlar her adıma dikkat eder ve her kalıba girer. Ruhu 35 kalan nice yaşlar dileklerimle.
Yakışıklıktan ziyade karakter olarak olgunlaşıyor insan. Fiziki olarak erkekler yaş aldıkça daha daha karizma olmaya başlıyor, buna karakteristik yapı da eklenince olay farklı bir boyuta ulaşıyor. Tabi her erkek için geçerli değil bu
28 e kadar evde yattım ne alkolü ne gezmesi ne kendini salması eğer intihar etmeden dayanabilirsem doğal ölüm olana kadar da böyle takılmayı planlıyorum 😂😂
Ben 23 yaşımdayım sevgilim 33 yaşında ayrılmadan önce bana sürekli işte bakımlı bakımlı olmak yaşı göstermez falan diyordu. Acaba kendi yaşıyla beraber bu takıntıları geliştiği icin mi bana böyle konuştu?
@TemizMan anlamadın
Cevap
71Cevap
Hayır değil 35 den sonra çökmek başlıyor bence
Bence büyük erkekler ikiye ayrılıyor. Birincisi gruba girenler; hayatta o yaşına kadar her şeyi elde ettiği için daha çok artık ne istediğini bilen, her şeye doymuş ve huzur isteyen birine dönüşür.
İkinci grup ise; özgürlüğünü daha yeni eline almış (maddi, manevi) Kişiler oldukları için gençken yaşayamadıklarını yaşamaya daha çok meyilli olurlar. Kadına ve ortama daha çok düşebilirler.
Yine de hepsini de geçersek bu genellemelerin dışında şunu diyebilirim ki; kadın ve erkek belli yaştan sonra ilk değer vermesi gereken kişinin kendileri olduğunu anladıklarından ilk seçimleri hep kendilerini düşünmek olur bu yüzden daha olgun tabir ederiz. Olayları daha iyi atlatabilirler. Çünkü yaşları onlara bir şeyler katar.
Ama her zaman istisnalar olduğu için; tek bir şeyde sabit kalmamak lazım. O yüzden yine de aklı yaşından daha büyük insanlara da rastlayabiliriz.
Değerini bilen kalite insan.. o asaleti, endamı yokmu insanı büyüleyen; öyle ağzı açık bakar bakar ic geçirir durursun işte.. ah ahh.. nerde bizdz o şans der koca bi kaos yaşarsın...👍🏻😂
Bnce kadın erkek farketmiyor 28 yaşından sonra artk vücut oturuyor. Yüz oturuyor haliyle karakteri de oturuyor insanın ve en olgun oldg zamanlar bu yaştan sonra geliyor arada çocuk ruhlu olanlar çıkıyor ama olsun arada çürük elma çıkar 😅😅
Içindeki çocuğu öldürme
Erkek o yaşlarda daha çekici diyor herkes şeydaa
Yanii tabii orası öyle erkekten erkekeğe değişiklik göstersede ama herif gibi giyinen, saçarını da herif gibi yapanlara illet oluyorum 😂
30 yaş bence kırılma noktası, ciddi kararların alındığı bir yaş. Kadın erkek için geçerlidir. Sonra ki yaşlarda etkileri görülüyor.
Tam 35 olunca mı oluyor bu bilmiyorum ama bir kendilerine çeki düzen verdikleri an var gerçekten ve o saatten sonra daha ilgi çekici oluyorlar
Yaşı itibariyle olgunlaşsam da fıtrat olarak eğlenceli biriyim nadir de olsa arada içimdeki çocuk ortaya çıkıyor 😁 yakışıklılığa gelince yedisinde neyse yetmişinde de öylesindşr
Beni görsen 40 ya da 50lerde sanırsın olduğumdan büyük gösteriyorum biri beni 50lerde sanmıştı yaşımı göstersem daha iyi olur ya da olduğumdan küçük gösterebilsem
valla 30umda filinta gibi gezmek için formumu koruyorum artık kategorisel olarak olgun sınıfına girmiş bulunmaktayız ona göre kendimize çeki düzen vermeliyiz igşfldşigfldşi
Olgun yaş grubu erkekler bakımını yapıp kendine çeki düzen verdiklerinde çok karizmatik görünüyorlar
Erkekler 30unda kendini bulmaya basliyor 35 yaşta zirve yapiyor bu olay
Haklısın , aynı fikirdeyim. Hem fiziken hem aklen çok daha çekici oluyorlar o yaşlarda
kesinlikle hem görüntü hem de düşünse yapısı oturuyor
Dedigin tam olarak böyle değil. 30 yaşına kadar kendini geliştiren birisi için yükseliş dönemi 30 35 arasıdır çünkü hayatını düzene oturtmuş bazı şeyleri başarmış olur. Kadının 20 25 yaş arası olan dönemi erkekte 30 35 arasına denk gelir.
Bence yakisilik demiyelim de yaşın verdiği olgunluk davranışlarına yansıyor kimine hoş kimine itici geliyor.
Kendimi bildim bileli hep bakimliyim, salmadim. Alkol de kullanmiyorum. Bence genelleme yapmayalım.😂
Hayır bence. Bakımını 35'e kadar yapmayan 35'ten sonra hiç yapmaz😀
ya da kadınların gözüne öyle geliyor, olgun sevdikleri için
aynen oyle ven mesala çok değiştim taş olmuşsun diyorlar🤣😂
30-45 arası. Zirveye yaklaşıyor, zirveye cıkıyor ve zirveden inmeye başlıyorsun. Ama 30-45 yaş arası zirvenin etrafındasın.
Ya erkekler bence her yaşta yakışıklı olabilir. Vücuduna ve zihnine yatırım yapan her erkek yakışıklıdır. Bunun yaş ile alakası yok bence
40a kadar. O yüzden 25 30 da evlenip keyfini sürmen lazımmm
Haklı olabilirsin. Genelleme yapmayalım istisnalar var ama çoğunluk böyle gibi
35 den sonra yüz hatları oturuyor. Biraz kalıplanıyorlar. Buda daha olgun gösteriyor.
Hiç bilmiyom, memleketten yeni geldim. Mrjinal erkek kuaförü de calisiyom
Haklısın 35 ve 45 sonra performans düşüyor ister istemez
tam tersi diye düşünüyorum özellikle evlenenler bakımsız oluyor kadınlarda da geçerli
Bu arada çok güzelsin
Çünkü maddi kaygıları bitmiş oluyor kendi hayatlarini yaşamaya baslayacaklari zaman tam da bu zaman
Hangi donemde parayi bulursak o donemde yakisikliyiz
Haklısın umarım öyledir bu yaşıma kadar sevgilim olmadı umarım 35 te olur.
Alkol, zırt pırt, eğlence üçlüsünü yapmayan bir erkek, asla gerçek bir erkek olamaz yavrum
Ben 20 yaşından beri kendime bakiyorum bence onun yaşla alakasi yok yaa
Evettt.. İşte bu yüzden olgun erkekler ilgimi çekiyor. Mantıklı ve aklı başında insanlara dönüşüyorlar. Yaşıtlarımız gibi ergen olmuyorlar 😂
@lllaryy ; Olgun erkeklerin hoşuna gittigini söylerken, bunu bilerek yani bizi delirtmek icin yazdın dimi? Şaka yani... :/
@MmartKedisi Yo gayet ciddiyim
@lllaryy ; bunun şaka olmasını dilerdim :/ Peki kafandaki max yaş sınırı nedir? ;)
Ya bende öyle düşünüyordum ki 37 yaşında bi adama aşık oldum ve gördüm ki ergen triplerinde. Erkek 7'den 70'e hepsi aynı.
Kanka seni ablamın eşiyle Bi tanıştırayım hayatın gerçek yüzünü bir gör sen
O ne demek kanka
Ohoo 11 yılımız daha var desene 😄
Genlerden midir bilmiyorum ama gerçekten göstermiyorum yaşımı, yorumuna hak verdim 😄
Siz s*byancı kızları neden bu gruba alıyorlar anlamış değilim.
sen gibi boşanmış kadınların tuzağına düşmezler umarım
33-35 yaş arası çok iyi 😍
Birisi yorum yapmiş alkol eğlence üçlüsünü yaşamıyan erkek olamaz diye. Kendi zevkin kendine bunları yaşıyarakmı erkek olunuyormuş komedi
Olgun erkek, başka oluyor. 😍
Yani karizmatik oluyorlar
Bence hayat yaşamak yaşla ilgili değil imkanla alakalı diye düşünüyorum
Yanlış bilgi erkek kendini her yasta yakışıklı görür diye düşünüyorum
Bence tam tersi bu. En bakımlı oldukları yaş 18-38 arası falan
Bence her yaşta yakışıklılar ahhhhh
Her yaşın kendine has güzelliği var.
Sonuna kadar katılıyorum.
Hay sizin olgun yaşlı merakınıza ya
Kişiden kişiye değişir
Kesinlikle tam tersi
Evet hayat 30 dann sonra başlıyor çünkü
Havalara girerim artık.
Ya da karizma mı desek 🤔
9 yıl daha var aceleye gerek yok 😄
Sigara alkol bunları tüketmiyorum
Yorum için teşekkürler
Bence her erkek öyle değil
Güzel tespit 👏👏
Erkek 30 dan sonra değerlenir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?