Hepimizin korkuları vardır. Peki senin başına gelmesinden en çok korktuğun olay nedir?
(Çektiğim güzel bi fotoğrafı sizinle paylaşıyorum)
(Çektiğim güzel bi fotoğrafı sizinle paylaşıyorum)


Sevdiğin kişinin vefat etmesi, çaresiz bir hastalığa benim veya sevdiğimin kişinin yakalanması, aç kalacak kadar parasız kalmak
Parasız kalmaktan hiç korkmadım ama diğerleri evet korkutucu
Cevap
4Cevap
Uzun yaşamak
Sağlıksız ise korkutucu gibi
Birdaha hemcinsim dışındaki birinden hoşlanmak,
Erkekler duygusuz ilişki konusunda.
Silip atarlar , basittir.
Evet bana göre kadınlar ise ilgi delisidir ve daha iyi bi erkek onlara ilgi gösterdiğinde hayatında ki erkeği hiçe sayabilirker
Bilemiyorum çok düşünüp takıntı yaparsanız gerçekleşir fazla takmayın
Tö
Tö?
Tmmm
en çok korktuğum başıma geldi zaten 1 yıldır hiç bir şey umrumda değil her şeyi saldım kendimi saldım bir korkum kalmadı artık
Neymiş o
Sevdiğim kişilerin hayattan kopmasından. Özellikle birisi …
Bir korkum yok başına geleceği versa mukterat öyleyse kaderime razı olurum. Zaten şükür fikir ve akıl hepsi varsa korkmamalı insan
Mantıklı ama iş icraata gelince her şey kalemin kağıda yazdığı gibi olmuyor maalesef
Çok sevdiğim. yakınlarımın ve ailemin karakter olarak aniden değişmesi ve geldi başıma:(
Çarpılmak olabilir
Elektiriğe mi
Jin shsjjs
Sevdiklerimi kaybetmek sanırım 😕
Evet korkutucu
Tezimin bitmemesi şu sıralar
Kırmızı çok daha güzelmiş
Kolay gelsin başarıla
Teşekkürler. Kırmızı ne? Onu anlamadım
Diğer ojeye kıyasla diyorum
Okey şimdi anladım profili diyorsun 😄
Sevdiğim birini kaybetmek , sokakta kalmak
Kim korkmaz sevdiklerini kaybetmekten
Haklısınız çok zor bir şey.
Yoktur. Varsa da yenmeyi tercih ederim.😃
sevdiklerimin ölmesi
Ölüm keşke hiç olmasa di mi
Yatalak kalmak
Evet şimdi sen söyleyince bende korktum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?