Neden hep bizi istemeyeni isteriz?

Hep imkansıza veya bizi istemeyen, bize zarar veren, canımızı yakan insanların peşinde kul köle oluruz? Ama bizi seven insanlara şans vermekten cekiniriz bunu hep yaşadım.. Beni seven değer veren insanları yok saydım çünkü cabalasam da olmadı sevemedim ama beni sevmeyen insanlar için çok uzun zamanlarimi harcadım belkide gençliğimin en güzel seneleri bu şekilde heba olup gidiyor...

Neden hep bizi istemeyeni isteriz?
Cevapla