bizim cevabımız kız, en özel teşekkürler @merakettimmişte

bizim cevabımız kız, en özel teşekkürler @merakettimmişte

Bir tane kardeşim var o da erkek, aksi gibi bütün kuzenler de erkek.. sülalenin tek kızı benim. O yüzden ilerde bir kızım olsun çok istiyorum
Erkek kardeşimle çok iyi anlaşıyoruz ikimizde ruhumuza iyi geliyoruz, bu konudaki en büyük şansım, onu muhteşem yetiştiren annem. Sen erkeksin, sen paşasın zihniyeti ile büyümedi Tolgam. Yeri gelince oturur benle sarma bile sarar😌 her şeyimi paylaşabildigim bir erkek kardeşim var kısaca.
Ama bir kız kardeşimde olsun çok isterdim. Aslında birlikte büyüdüğüm çocukluk arkadaşım ile iki kız kardeş gibiydik hatta ikiz ama kader işte erkenden ayırdı bizi (vefat etti) Bu hayattaki tek büyük açım da bu maalesef
Yaa kaç yaşında neyden vefat etti 🥺
17 yaşında, trafik kazası bir gün önce de bende kalmıştı o gece gelmem için de baya ısrar etmişti rahatsızım diye gitmemiştim. Abisi alkollü araç kullanmış, yanlış u dönüşü yaparken araca motorun yandan çarpması sonucu kaybettik. Rabbim genç ölüm ile sinamasin kimseyi
Amin, ya dramaya bağlamak istemem ama aklıma teomanın 17 şarkısı geldi genç ölümler beni sarsıyor kim bilir sen o zamanlar ne hallere girmişsindir
3 gün mezarında uyudum ve uzunca yıllar toparlayamadim valla tekrar ayağa nasıl kalkabildim bilmiyorum ama bir şekilde atlattım. Aslında o dönem kurana çok sarıldım bana en büyük gücü kuran verdi. Şimdi sadece deli gibi bir özlem duyuyorum inşallah o da vakti gelince (kavuşunca) son bulacak 🙏
Aşk acisiymiş, arkadaş kazığıymış, yok o şöyle demiş bu böyle demiş.. vs gibi konular bana çok komik geliyor bunlara takılıp kendine dert etmek o kadar saçma ki bu hayat için hırs yapmak, kinlenmek felan. Bir gün her şey pat diye bitiyor, o yüzden keyif almaya bakmak lazım hayattan
Erken yaşta böyle bir durumu yaşamak erkenden olgunlaşmana da sebep olmuştur. Kesinlikle katılıyorum valla her dediğine
Hem kız kardeşim var hem erkek kardeşim ikisinin de teri ayrıdır.. Ama tabiki kız çocukları anne ve babaya daha düşkündür bu bir gerçek annem yakınımda olduğu halde ararım sürekli erkekler biraz daha rahat bu konuda nedenini anlamış değilim..
Cevap
40Cevap
Benim kız kardeşimde var erkek kardeşlerimde, benim ruhuma erkek kardeşim iyi geliyordu. O benim ruh ikizim her şeyimdi
Thorla kardeşi loki jdjj
Kafa dengi olan iyi gelir.
Thorla lokiyi ilk defa duydum sanırım yaşım yetmiyor
Kaç kardeşsiniz acaba
Benden hariç kız kardeşim var.
Kız kardeş ile bağ kurmak çok başka
Cinsiyetle alakası yok bence.. Keyifli geceler..
Kız kardeş bence
Bende 5 kız kardeş var 1 erkek ben😂
Almanya
Fransa
İngiltere
Hepsi evli orada yaşıyorlar bende mal gibi geldim ama olsun burada kendi işimi kurdum işlerimde kıyak amannnn😅
Global kardeşler hahahaj😂
Keşke bir abim olsaydı. Sarılsaydım ona. Abi deseydim, bir gün ben çok mutlu olacağım değil mi? Saçımı okşasaydı ve evet kardeşim, sen bir gün çok mutlu olacaksın..
Tüm kalp yaralarımı rahatlıkla açabileceğim bir abim olsun isterdim
Abim var bu arada, ama..
seni yerim 😀 resimde ki sağdaki sarılan ben 😀❤️❤️
Solda ki de ben olam erkek merkek ama idare edicez ben de seni yeyim 😂😂💜
olsun çocukken bitlenmişsinde saçını kesmişiz gibi düşün 😂
Hahahha ya da saçlarım çok azmış çoğalsın diye kazıtmışlar yeni yeni uzuyo🤣🤣
ya da ben gıcıklığına kesmişim saçını sonra da telafi için minnoşluklar yapıyorumdur 😂
O da olabileeer 😂
Ben bir fark göremezdim sanırım..
Ama kız kardeş sanki daha düşkün oluyor anneye babaya kardeşe..
Sen de hangisinden var
Bilemiyorum kızlar arasında olduğumdan alıştım. Bazen erkek kardeşim olsa diye düşünüyorum ama tek erkek olmak da fena değil
Benim kız kardeşim var bir de ablam var ikiside bana yetiyorlar çok seviyorum onları. Bence erkek ve kız kardeşler daha iyi geliyor birbirlerine.
Benim kardeşim yok. Kız erkek farketmezdi keşke olsaydı
Benim de yok tek çocuğum
Erkek kardeşim olmadığı için bu duyguyu bilemiyorum. Tek kız kardeşim var, birbirimize çok açılmayız. Belki yaş farkından olabilir.
Hep kız kardeşim olsa diye istemişimdir ama 2 erkek kardeşim var gayet de iyi anlaşıyoruz cok şükür
Erkek kardesm de abim de yk onu bilemem ama kızkardeş gerçekten ilaç gbi arada kavga etsen de seni asla bırakmayan her zaman yanında olan kişidir
Kız yok bilmiyorum ama abi candır çoook severim abilerimi 😍😇
İki duyguyu da tadan bir kardeşim. Hepsinin yeri özel ve harika. Ayırt edemem.
İyi olan iyi gelir, iki figür de rolünün hakkını verirse iyi gelir.
çok kız kardeşim var 1-2 tane de erkek kardeşim olsun isterdim
Kız kardeşim yok, bilemiyorum kız kardeş nasıl bir şeydir 🤔
Kız daha iyi ama benim kizkardesim çok fena abim çok iyiydi
Kız kardeşim olmadığı için o duyguyu bilmiyorum ama erkek kardeşim iyi ki de var
Erkek kardeşim var varla yok arası bir şey acaba kız kardeşi nasıl olurdu diye düşünmeden edemiyorum
Önemli olan anlaşabilmek, yaş veya cinsiyet o kadar da önemli değil
bence kız kardeş
kızlar iyi kafa dengi oluyor bu durumlara
Erkek ve kız kardeşlerim var hepsi ruhuma çok iyi geliyor. Yaşadığım sürece var olsunlar
Erkek kardeşlerim ile daha iyi anlaşıyorum kız kardeslerimle aram pek yok.
Erkek.
Çünkü kardeşim
Dediğim kişiler
Genelde erkekti
2 abim 2 ablam var kardesim yok. benim icon kardes kqrdestir. cinsiyetci biri degilim 😊
Abimde var ablamda var hiç ayırt edemiyorum onları çok ama çok seviyorum
ikisi de olur ama kız kardeş olunca daha rahat olabiliyorsun
Kız bence. Erkek olursa sürekli karışır kız kardeşine mutlaka.
Bence kız kardeş, abla, hem daha vefalı hem daha içten geliyor.
Ruha insan olmayı başarabilen iyi gelir
Kız veya erkek değil
Benim kız kardeşim var bana iyi gelmiyor sinir ediyor
Bunu soruyor musun, tabi ki siss
İnsanın ağabeyinin olması iyi bişey ya. Darlandığımda hemen anlıyor çünkü
Bende kız kardeş bir kız olarak söylüyorum 2 tane kız kardeşim var ve onlar bana çok iyi geliyor
kız ile erkek olmalı düzgün yetiştirilirse harika ikili olurlar
Ayıdan post kardeşten dost olmaz. Alternatiflere yönelmek lazım.
Benim erkek kardeşim iyi geliyor bana
İyi anlaşiyorlarsa ikisi de iyi gelir
İkisi de gelmez bye
Tabii ki de kız kardeş
Hicbiri gelmio bana Annem iyi gelio
Bana fark etmiyor hiç
Kız kardeş
Kız kardeş her zaman ❤
Benim bir ablamın olmasını isterdim doğrusu.
Tek olmak iyidir, kardeşin ruha iyi geldiği yok
Keske ablam veya kiz kardesim olsaydi
Yetiştirilme şekline göre değişiyor bence bu durum
Kız kardeş
Uyumlularsa cinsiyet farketmiyor
Ikiside farkli ya gercekten
Değişir duruma göre papatya
Tek biri olarak kedilerim diyorum.
Hello baby fark etmez
Üç abim var ama bir ablam olmasını isterdim
Kız kardeş. Erkek kardeşim yok bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?