
Yapraklar dökülür zamanla yenileri gelsin diye. Renkler değişir, olaylara farklı bakabilmek için belkide… İklim değişir üşüyüp üşümediğini anlamak için belkide…. Sonbahar değip geçmemek lazım 🍂🍁

Yapraklar dökülür zamanla yenileri gelsin diye. Renkler değişir, olaylara farklı bakabilmek için belkide… İklim değişir üşüyüp üşümediğini anlamak için belkide…. Sonbahar değip geçmemek lazım 🍂🍁
Sonbaharda yapraklarım dökülüyormuş hissiyatı oluyor ben de.
Rüzgarı, soğuk havayı, yağmuru ruhumda hissediyorum.
Rengarenk çiçeklerle dolu bir ilkbahar mevsiminde yürüdüğüm sokaklardan, yaprakların sararıp kaldırım kenarlarına dökülmüş bir sonbahar mevsiminde tekardan yürümek değişik hissettiriyor.
Bana hissettirdiği şeyler farklı. Bazılarımız için arınmayı, yeni başlangıçları ifade edebilir. Benim için ise bolca düşünme, anılarımı tekrardan hatırlamama
yol açan mevsimdir.
Sonbahar bir umut, gereksiz yüklerden kurtulma, içimizdeki zehirleri kusmak için hafiften ağlama şansımız olan en nadide zamanlardan biridir. Umuttur, çünkü herşeyin en sondan yeniden başlayabileceğini müjdeler.
Cevap
8Cevap
Bence olabilir son bahar seviyorum
İnsanlarda pek o etkinin olduğunu sanmıyorum aslında..
Çünkü sonbahar ve kış, insanlar için daha zorlu geçiyor.. İlkbahar için olabilir..
Kış ayları hiç arınma gibi geçmiyor doğalgaz faturası katlanıyor çünkü 😀
Depresyon hırkasını dolaptan çıkarma mevsimi.
Kışın mont çıkarıyorsun 🤭
İlginç bir bakış açısı... Hiç böyle düşünmemiştim🤔
Mantıklı geldi🤔
Sonbahar mevsimini cogunlukla planlama olarak geciriyorum.
Kış aylarındaki teknik veya kisisel gelisimlerimde yapacaklarimi hazirliyorum.
Arınmadan ziyade planlama ve hazirlik diyeyim :)
Sonbahar yılın hasatlarini toplama zamanı bende..
Bizim için Kasım bambaşka olaydır. Kasım ayları bana her daim iyi gelmiştir.
Diğer aylar önemi pek yok. Yaşasın akrep burçları 😎
Yoo Ocak'ta bambaşkadır🙄 Yasasın oğlak burçları🙄
Gürdüğüm en güzel oğlak kadını :D şttt tmmm oğlaklarda bizden :D
Mütevazi olamam öyleyim teşekkürler😂😂
😘😘
Olamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?