İnsanlar niye başkasının dış görünüşünü eleştirir?

Mesela biri diyor ki oran böyle buran böyle. Ama ben o kişiye beni nasıl buluyorsun diye sormuyorum bile. Sorsam fikrini söylese anlarım.
Bir de önemli olan benim memnun olmam değil mi? Ben dış görünüşümü beğeniyorum kendi doğal yüzümü bedenimi seviyorum. Acaba moral bozmak için mi yapıyorlar?

İnsanlar niye başkasının dış görünüşünü eleştirir?
Cevapla