Var mı böyle olan
Yıllarca aynı sınıfa gittiğim arkadaşlarımı görsem tanımam mesela :d
Var mı böyle olan
Yıllarca aynı sınıfa gittiğim arkadaşlarımı görsem tanımam mesela :d
Merhaba, bazen bazı arkadaşlarımı o şekilde hatırlıyorum bende ama bazı arkadaşlarımı da fotoğrafına bakmasam bile geçmişimde önemli bir yerde olduğu için ya da çok sık sohbet ettiğimizden dolayı onu da kolay kolay unutmuyorum. Ne yapmalısınız sorusuna gelecek olursak yani çokça vakit geçirmeli ve onu tanımaya yönelik bir şeyler yapmalısınız. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Selamlar,
İllaki herkesi çok iyi hatırlayacaksın diye bir kural yok. Bazen bende görüyorum arkadaşlarımı ama bu kimdi yahu diye kendi kendime soruyorum. Bunu değiştirmenin bir yolu yok sanırım. En iyisi hiç çaktırmadan yoluna devam etmek gibime geliyor. ya da nezaketen tekrar ismi sormak gibi. Ben çünkü genelde böyle yapıyorum. Ne haber kardeşim falan diye konuya giriyorum.
Cevap
4Cevap
Herkesin fotografik hafızası kuvvetli olmayabilir. Bu bir sorun değildir.
Geçenlerde Kızılaya kan vermeye gittim kapıdaki kimlik kontrolü yapan görevli kız kimliğime baktığında aaa biz 1. Sınıfta aynı sınıftaydık dedi hatırlamadım 🤣🤣
Bendee uzun zaman aynayla bakmazsam kendimi bile unuturum😂😂 Ama harbiden yüzleri beynimden siliniyor, hatırlamaya çalıştıkça yepyeni bir insan oluşuyor 😂
Bende de oluyor ama takilcak bir durum değil hatırlama boş ver böylesi daha iyi 😀
Bende öyleyim ya fotoğrafik hafızam sabittir
Birini yıllarca görmezsem hafızamda aynı kalıyor sanıyorum en son gördüğüm hali ile hatırlıyorum.
yüzünü sıfatını hafıza kaybı geçirsem bile unutmayacağım tek kişi var
Görsel hafızanı kuvvetlendirmelisin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?