Kimseyi kırmak incitmek istemiyorum ama hep kendim kırılıyorum. Ne yapmalıyım?

Özellikle gidip bana değer vermeyen insanları seçiyorum onlardan değer görmeyince de alınıyorum. Insanlarla konuşmayı seviyorum ama bazen girişken olduğum için insanlar beni önemsemiyor basit görüyormuş gibi geliyor. Elimden geldiğince herkese önem veriyorum en basitinden kimsenin mesajına bile görüldü bırakmayı sevmiyorum ya da hemen dönüyorum ama insanlar bazen görüldü atıyor moralim bozuluyor ben onların yanına gidip konuşuyorum onlar da konusunca konuşuyor ben adım atmazsam kimse gelmiyor niye böyle oluyor niye değersizmis gibi hissediyorum mesela sınıfta bir çocuk var konuşunca konuşuyor benle ama yine de bazen benden bunalıyormus gibi hissediyorum mesela aynı memleketten filsniz konuştuk ortak arkadaşımız da çıktı ama o bazen benden kaçıyor sanki diğer kızlarla isteyerek konuşuyor benle ben konuşunca konuşuyor

Kimseyi kırmak incitmek istemiyorum ama hep kendim kırılıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla