İnsanları kırmak istemiyorum ama hep kırıyorum?

bir şeyi yapmak istemediğimde ya da bunaldığımda biraz fazla tepki veriyorum o zaman da karşıdaki kişi kırılıyo
Ama bunu yapmazsamda kendimden ödün vericekmişim gibi hissediyorum bırakmıyorum
Ama kişi kırılıncada doğal olarak suçlu hissediyorum kendimi
Kötü mü yapıyorum sizce?
Ne yapmalıyım?
İnsanları kırmak istemiyorum ama hep kırıyorum?
Cevapla