Masumluğu kaybetmekten korkmak neyin işaretidir?

Ben masumluğumu 14 yaşında kaybettim ama hoşuma gitmedi ve kendimi geri çektim tekrar çocuk olmaya çektim kendimi

Cinselliği öğrendim insanların ikiyüzlülüğünü kötülüğünü öğrendim dünyanın kötü olduğunu 14 yaşımda öğrendim ve korktum

şimdi neredeyse 19 olacağım ve ben 15 yaşımdan bu yana bir çocuk gibi davranıyorum sevgili dahi yapmadım korkuyorum büyüyüp dünyanın zehrini içime almaktan korkuyorum

ama sanırım bu normal değil

Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk gibi güler çocuk gibi düşünürüm yaşıt erkekler bana baktığında elimdeki bir şeye balıklarını kendime inandırır beni beğendikleri için baktıkları gerçeğini reddederim korkarım bir çocuk gibi hediyeler alır stickerlarla süslerim çocuk gibi parkta oynar ufak şakalar yaparım
Masumluğu kaybetmekten korkmak neyin işaretidir?
Cevapla