Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. hiç sinirlenmiyorum ben, bende olmayan bir şey..
ama düşüncelerimi ya da duygularımı kontrol edemediğimi fark ettiğim zaman, bir şeyleri berbat etmeden önce gider 2-3 saat uyurum. uyandığımda hiçbir şey olmamış gibi devam ederim hayatıma. ya da bir karar almam gerekiyorsa ona göre daha zinde bir şekilde tekrar ele alırım durumu. ama asla, kalbim güp güp atarken konuşmaya çalışmıyorum. çünkü biliyorum ki 2 defa düşünmeden konuşur ya da eyleme geçersem hata yapacağım. en temizi sakinleşmek sonra ne yapılacaksa yapmak
015 Yorumla
Soran+1 yılBen normal şartlarda uyuyamıyorum, öfkeliysem gözümü bile kırpamıyorum. Sabahlarım kendimi yer dururum...
- +1 yıl
o zaman gideceksin kendini biraz yoracaksın.
yatmadan önce 20-30 şınav, 20-30 tane de squat çeksen, yatmadan önce de şöyle iyice bir gerilsen, esnesen, hemen yatasın gelir. ikincisi, altın kural, kafayı boşaltmak. nasıl yaparsın bilmiyorum ama her ne düşünüyorsan düşünmeyi bırakmalısın. kafanda hiçbir ses kalmayana kadar hepsini teker teker susturmalı. sonrada derin bir iç çekip kendini salmalısın. sonra bir bakmışsın yarı uyku moduna girmişsin, dadlı dadlı keyfini çıkarıyorsun
Soran+1 yılYok olmuyor. Sporu denemedim ama beynim susmuyor. Sussun diye müzik açıyorum bazen o bile yetmiyor
- +1 yıl
müzik açmak aksine beyni daha çok çalıştırır. biraz kendini zorlaman lazım. bende başta yapamıyordum zamanla deneye deneye alıştım. şu an yatağa gitsem, uzansam, biraz tavanı seyreder sonra gözümü kapatıp yan döner, ve uykuma dalarım. saydıklarımı yapmam 2-3 dakikamı alır. yani taktik vermem gerekirse, biraz boş boş bakmak gerekiyor diyebilirim sana. hani sabah kalkarsın boş boş halıyı seyredersin, 1-2 dakika sonra da kalkarsın sallana sallana yüzünü yıkamaya gidersin. onun gibi düşün. biraz boş boş bakacak düzeye getirmen lazım beynini boşalta boşalta. böyle olunca, daha rahat uyku uyuyorsun rüya falan da görmüyorsun. ben yıllardır rüya gördüğümü hatırlamıyorum. çok nadir görüyorum çünkü kafamı takmıyorum hiçbir şeye. takmadığım içinde bilinçaltında yer edinmiyor. edinmediği içinde rüya olarak yansımıyor gündelik stresim yoğunluğum vs. bence üzerinde yoğunlaşman gereken bir şey. yaşam kaliteni etkileyen bir şey. çünkü uyku ne kadar iyiyse, günün de o kadar iyi demektir
Soran+1 yılBoş boş halıya bakma özelliği yüklenmemiş bana:)) İlla bişey düşünmem gerek.. Kıskandım seni
- +1 yıl
günlerim aşırı yoğun geçiyor. tarifi yok yani gerçekten aşırı yoğunum. ve şu an işlerimi yetiştirmem gerekirken ben buradayım. daha güzel bir betimleme olsun, tamamen diyetinden şaşan ve hamburger yiyen kişi gibiyim. düşün burada sorunu cevaplamak bile benim için ne kadar lüküş bişey. sahip olduğun vakit, altın değerinde. samimi söylüyorum bunu. ben altın gibi vakitlerimi yanlış şekillerde değerlendirdim onun pişmanlığı var bir tık üstümde. o yüzden vakti olan insanları gördüğümde, bilmiyorum sonuçta seni de tanımıyorum gerçi, belki sen benden de beter durumdasın ama bir varsayım yani, asıl vakit kontrolü zaman bolken yapılmalı. çünkü olmayan vaktin içinde vakit kontrolü yapmak kadar b*ktan bir şey yok. olmayan şeyin nesini yöneteceksin yani öyle bir durum var. o yüzden asıl kıskanılması gereken sensin diyebilirim. gerçekten 3-5 gün yataktan çıkmadan dizi film keyfisi yapabilmek üçün nelerimi vermezdim diyorum. yani senin söylediğin halıya boş bakma olayı benim için keyfi bir tercih değil, bir zorunluluk. ben iyi bir uyku çekmezsem afedersin 3. kattan vazelinsiz kazığın üstüne atlamış gibi olurum xD
Soran+1 yılDediğin lüksün ne olduğunu biliyorum. Ben o lüksten kendi isteğimle vazgeçtim. Derslere boğdum kendimi, şu an 5farklı yerden eğitim alıyorum. Sertifika sınavlarım var, evle ilgilenmem gerek, ödevlerim var ve ben aylardır hastayım. Beynim doldu taşıyor.. ama buradayım ve öfkeliyim. Depresyonla öfke arasında gidip geliyorum. Boş boş halıya baktığımda ağlıyorum... Boş kalmamam lazım
- +1 yıl
aynen. bende bilgisayar mühendisliği son sınıf öğrencisiyim. derslere gitmem gerekiyor 5 gün. 6 adet proje vermem gerekiyor. yazılımcı olarak yurt dışına çalışmaktayım işlerimi yerine getirmem gerekiyor. 2 hafta sonra sınavlarım ve proje teslimlerim var. haftaya herkeşlerin önünde sunum yapmam gerekiyor. okula gidiş geliş 4 saat sürüyor. girişimcilik dersi kapsamında kosgebden sertifika alınması gerekiyormuş buna vakit ayırdım bugün 2-3 saat. şu an kendim mobilci olmadığım halde bitirme projesi için mobil uygulama geliştiriyorum gecenin şu saatinde. benim bildiğim intihar acısız olur, ben her gün acı dolu intiharlar ediyorum ve hollandadan gelen dayım bana televizyonunu tamir etmeye gelmediğim için benim lafta kalan bir insan olduğumu söylüyor. annem de "kendine şu lafları ettirmek zorunda mısın" diyor. git iki dakkada yap gel diyor. abi anlatamıyorsun. gerçekten 31'ci tayfadan farksızlar. boş boş takılmaktan can sıkıntısına girmişler. bi television seyrediyorlar bi ingistramda takılıyorlar, bi facebookta kalan beyinlerini öldürüyorlar. sonra gelip akıl veriyorlar. yemin ediyorum hepsini alıp camdan aşağı sarkıtasım, sonra da yanlışlıkla elimden kaydı diyesim geliyor ya. yani şu hayatta şikayetçi olduğum tek konu şu biliyor musun. zaman zaman zaman. yani gün benim için 48 saat olsa, her şeyin üstesinden gelicem :D ama yok işte. zaman nasıl geçiyor anlamıyorum bile. şimdi yarın kalkıcam 8 saat mesai yapıcam. okula gitmediğim üçün 8 saat boş vaktim var onu projelere ve sınavlara ayırarak geçiricem. etti mi 16 saat. 8 saatte uyurum tamam allah bereket versin. bi günün daha içinden geçmiş olacağım :D bugün allah için ne yaptın hesabı. bugün kendin için ne yaptın sorusu için benim cevabım yıllardır yok. kendim için yaşamıyorum iş okul iş okul iş okul, yani bi manita yapak üniversitede bari boş geçmedik diyelim dedim. yok abi. okul bitti 5. senem hazırlıkla birlikte. daha elime kız eli değmedi. nağlet gelsin böyle düzene xD
Soran+1 yıl😄bir dokun bin ah işit😅😅
Güne başlamadan önce veya gün içinde saatin geri gittiğini imajine et. "Zamanım fazlasıyla var ve her işimi zamanından önce bitiriyorum, kalan zamanda kendime zaman ayırıyorum" gibi olumlama cümleleri kur. Ve bu tür sıkışık zamanlarda kendine çizelge hazırlamalısın, o çizelgeye göre işleri götürmelisin. Bir işi bitirmek için kendine 3gün verirsen o iş 3gün sürer, 1hafta verirsen iş 1hafta sürer... Aciliyet sırasına koyarak önceliklerini belirle. Ve mutlaka deşarj olacak zaman ayır kendine, açık havaya çık, nefes egzersizi yap.- +1 yıl
me: bugün mobil uygulamayı bitiricem.
mobil uygulama: bitirdin şu an geldi mi xD
öncelikle haklı olduğunu belirtmem gerek ama ben zaten önceliklendirme yapıyom.
zaman konusunda ise, bugün bunu ilerletmem gerek diyorum çünkü benim işimde bitirmek diye bir şey yok :D her zaman hatalara müsait, her zaman geliştirmeye açık olduğu üçün ne kadar ilerlerse o gadak iyi demektir. o yüzden kara düzen dewamke. 2 ay sonra boşa çıkıyom ama. o zaman geldiğinde gidicem rastgele birine açılıcam, ne olursa olsun dicem. ondan sonra benden qralı yok allahın izniylen. hatta burdan bi tane gacı buldum bilene. güzel mi güzel, boyu boyuma huyu da suyumaysa olur bu iş. zaten aynı ünideyiz. bakalım hayat bizi yeterince tongaya düşürdü belki bu taraftan yüzümüze güler. amin
- +1 yıl
nefes antrenmanı mı, yoga da yapayım istersen xD
https://prnt.sc/TY74NyYfeI7i
Soran+1 yılAmin😊😊 2aycık sabret o halde.. ben de bir süre sıkıp kendimi sonra keyif yapmayı seviyorum
Soran+1 yılNefes ve hareket şey için, sürekli yoğunsan zihnini boşaltmak için. Yoga da yapabilirsin ama tayt giyme😄😄
Soran+1 yılNe demek.. sen de kib🙂
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılZor yeniyorum bazen ve sakız çiğnerim ve Mozart dinlerim bunun faydası olduğunu düşünüyorum.
Eskiden kum torbası da vardı odamda ama patlayınca etraf mahvolmuştu sonrasında da yenisini almadım ama o da iyi bir stres atıcıydı.
14 Yorumla
Soran+1 yılBişey diycem klasik müzik dinliyorum ama hiç sinirliyken dinlemedim.. deniyeceğim👍😊
- +1 yıl
Bazen biraz faydası oluyor.
Soran+1 yılDeneyeceğim😊
- +1 yıl
Umarım faydalı olur👍
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılSpor, kavga, ağız dolusu sövme vesaire :D Keyifli geceler..
22 Yorumla
Soran+1 yılSevgiler😊🌺
- +1 yıl
🥂❣️
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılBenim sinirim saman alevi gibidir bir sigara yakarım kahvemi içerim geçer gider...
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Genelde ağlayarak sakinleşiyorum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılUzak kalarak insanlardan
01 Yorumla
Soran+1 yılYok yaa işe yaramıyor
- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇok Güçlü hal almışsa uzaklaşıyorum her şeyden
10 Yorumla
+1 yılBugün evdeki bilgisayarı çalışmıyoe diye sinirlenip bahçeye fırlattım yüksek ihtimalle yaeın gidip borca gireceğim 🙄
02 Yorumla
Soran+1 yılÇalışmıyormuş zaten iyi yapmışsın. bana yolla çekiçle parçaliim
Soran+1 yılPcye bira döktüm az önce🤦🏻♀️🤦🏻♀️
+1 yılEtraftan ve kendimden. Ya bizde vardı kuzenime verdik söyleseydin sana verirdik ddudtudutd
11 Yorumla
Soran+1 yılBulurum ben bi tane, teşekkürler😊
ofke iyi degill😂😂keskin sirke kupune zarar
02 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum😅😅
Yenemeyince sesimi yükseltiyorum beni sinir eden her kimse
03 Yorumla
Soran+1 yılO bana yetmiyor ya
Soran+1 yılAynen://
Hemen yukselmiyorm sinirlerime hakim olabiliyorm
01 Yorumla
Soran+1 yılMükemmel özellik
+1 yılİnsan bulursam daha doyurucu oluyor
10 YorumlaDişlerimi sıkarım, tekmelerim bir şeyleri.
10 Yorumla
+1 yılSusup konuşmayarak
10 Yorumla
+1 yılşu an buna ihtiyacım var
06 Yorumla
Soran+1 yılNeye
- +1 yıl
Buna çünkü sinirliyim
Soran+1 yılKum torbasına mı
- +1 yıl
Evet eşime sinirlendim
Soran+1 yılKonuşarak çözebilirsiniz
- +1 yıl
Uyuyor kendisi ilgisizlikten 😡
insanlara satasiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılAaa bende:))
+1 yılKum torbası niyetine karım var.
03 Yorumla
Soran+1 yıl😒😒
- +1 yıl
Tabi ki de şaka yapıyorum. Şu an bekarım ama evlensem karımla kötülükler arasında set olurum, ne demek kum torbası niyetine kullanma. Böyle diyim de millet yanlış anlamasın.
Soran+1 yılYapma böyle espriler, tam öfkrm geçiyordu cevabına öfkelendim🙄
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılaz evvel duvardan cikarttigimi sandim
028 Yorumla
Soran+1 yılYumruktan çıktı dimi
- +1 yıl
Dirsek atmistim :( sag parmaklarim tutmuyor
Soran+1 yılHadi yaa öfken geçti mi?
- +1 yıl
Sanirim daha da artti
Soran+1 yılO zaman ben denemiim.. işe yaramıyormuş
- +1 yıl
Denemeni tavsiye etmem berbat bir durum, hem sinir katsayisi artisi hemde aci😊
Soran+1 yılDirseğimi kapıya çarptığım geldi aklıma.. dirsek olmaz. Yumruk olabilir ama o da sakat
- +1 yıl
😊😊😊 Uunut gitsin bence, elini yuzunu yika gel gecer
Soran+1 yılKonuşurken geçiyor🙂
- +1 yıl
Nasil oldun iyi misin biraz
Soran+1 yılDaha iyiyim🙂🙂 sen?
- +1 yıl
Aciyo😂😂
Soran+1 yılNe derdin vardı😅
- +1 yıl
Bi anlik ofke iste, karsindakini kirmamak icin kendini kiriyorsun😊
Soran+1 yılKime kızdın🙄
- +1 yıl
Bi arkadas vardi misafir diyelim, bi anda surati asildi seni uzen bisey mi oldu dedim yok dedi telefona daldi yine, bende i
Odama cekilip duvara daldim😂
Soran+1 yılHa kız arkadaş.. sesi duymadı mı
- +1 yıl
İnsallah duymamistir😂 yoksa psikopat filan sanabilir
Soran+1 yılDuyduysa uzak duruyor da olabilir:))
- +1 yıl
uyusun boş ver odasinda 😂
Soran+1 yılSabah güneşin doğuşuyla kaçıp gitcek bence😂
- +1 yıl
Gitmez biyere 😊
Soran+1 yılYa giderse🙂
- +1 yıl
Oyle bi secenegi yok maalesef :(
Soran+1 yılNiye?
- +1 yıl
Takip atabilir misin
Soran+1 yıl🙄
- +1 yıl
Demedi say, ozur😊
+1 yıl🤣 Dikkat ölüm tehlikesi uyarısı var gibi
046 Yorumla
Soran+1 yılDöverim :D
- +1 yıl
Olur 😀 İyi gelecekse döv ama öldürme kalıcı hasar bırakma
Soran+1 yılSöz veremem
- +1 yıl
Önce örnek olarak başka birini döv memnum kalırsam benide döversin 😀
Soran+1 yılSıra sana gelene kadaaar:))
- +1 yıl
🤣 Sigara içerim beklerim ben sabırlıyım 🤣 he baktım çok uzun sürdü sıraya kaynak yaparım
Soran+1 yılAbi bu ne merak inssn kaçar böyle bişeyden😂
- +1 yıl
😀 Centilmen bir bey bir kadına hayır dememeli 😀 büyük sevabı var hem birini mutlu ediyosun
Soran+1 yılYaa bırak:)
- +1 yıl
Valla olmaz iki tur dayak yemeden bırakamam 😀🤣🤣
- +1 yıl
Nasıl sulandırdım sorunu ama 😀🤣
Soran+1 yıl🙄 dövmicem allaalaaaaaa
- +1 yıl
Bak sonra sen istersin o zamanda ben yok derim 🤣
Soran+1 yılAsla geri almam dediğimi
- +1 yıl
Duygularımla oynadın ümit verip beni terk ettin 😀
Soran+1 yılBu da bi dövme şekli aslında
- +1 yıl
İşkenceye daha çok giriyor tam dövme denemez 😀daha acımasız olanı bu
Soran+1 yılEvet, sadistim ben...
- +1 yıl
Oh ohh ne güzel mis gibi 😀 gram insaf acıma duygusu yok
Soran+1 yılEveet kum torbası arayışım şaka mıydı sence🙂
- +1 yıl
Bedenimi feda ettim daha ne yapayım 🤣 sol yanağıma bir faça alabilir miyim çok havalı duruyor kendime kıyamıyorum
Soran+1 yılBöyle diyenler en korkanlar olur genelde😏
- +1 yıl
Korkunun ecele faydası yok 😀 olacak ile öleceğin önüne geçilmiyor
Soran+1 yılBişe yapmicam dedim🙄
- +1 yıl
Azcık neşelensen yeterli idi ama somurtup duruyorsun gğn bitti her şey geride kaldı ne güzel
Soran+1 yılSomurtmuyorum 😒
- +1 yıl
Acaba içinden kimlere suikast planlıyorsun 😀
Soran+1 yılSana yemin ederim, uyuyamadığımda kimleri nasıl dövüyorum nasıl dilimliyorum birine anlatsam benden soğur😂😂😂
- +1 yıl
🤣 Soğumamaso gerekenlere anlatma bari 😀anlat bakayım belki benden kurtulursun 🤣
Soran+1 yılBen işte tam ters bir insanım, en kötü özelliğimi söyleyerek insanları eliyorum. Kaçıyorlarsa tamamdiyorum bu tırtmış😄
- +1 yıl
🤣🤣 Kaçır beni kim tırsıyor bakalım
Soran+1 yılSen ilk kaçan olursun, hiç zamanımı harcama😂
- +1 yıl
🤣🤣 İyi ya kurtulmuş olursun 🤣 daha kaçıran olmadı hep kaçmak istemişimdir hem spor olur
Soran+1 yılTamam sen kaçmaya başla biri kovalar nasılsa😄😄
- +1 yıl
🤣🤣Hep kovalayan ben oluyorum bir kerede kaçayım ne var sanki bir kerede kaçan olsam
Soran+1 yılBen kovalamam... Kaçmam da... sadizmin kaçıncı evresi bu ya:))
- +1 yıl
🤣 Bir tık ilerisi Bakırköy yatılı koğuş ordan malulen emekli ben
Soran+1 yılAa eli misin:
Soran+1 yılDeli:)
- +1 yıl
🤣 İnşallah ağzın bal yesin ne demiş atalar akıllı olup dünya kahrı çekeceğine deli ol dünya kahrını çeksin
Soran+1 yılBu sözü hiç sevmem
- +1 yıl
Mantık insanısın da o yüzden bu sinir stresin kaynağı belli oldu
Soran+1 yılBi de hafızam kuvvetli
- +1 yıl
Mağlesef işte 🤣 gıcık oluyorsun bana değilmi
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
🤣😀 İşte bunu seviyorum 🤣 iyi geceler hadi yarın iş var engelleme bak
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılKüfür ediyorum ve şu an biraz öfkeliyim
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de
+1 yılÇen büyüdün de kum torbasına yumruk mı atcan
03 Yorumla
Soran+1 yılİvit abi :D
- +1 yıl
Vay bizim kerataya bak sen helal len sana
Soran+1 yılEhehee
Gizli Üye(30-35)+1 yılkendimi tokatlıyorum :D
01 Yorumla
Soran+1 yıl🙁🙁
Gizli Üye(18-24)+1 yılSporda dumbellardan çıkarıyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılNapıyosun kaldırıp yere mi atıyosun
Cevap sahibi+1 yılSet bitince yere atıyorum ama zorlanıyosun ya kaldırırken o his çok stres attırıyor
Soran+1 yıl1kg var evde ama o beni zorlamaz...
Cevap sahibi+1 yılTek el 20kg bastım bugün 1 kg ne ya dil kası falan yapılır ama vgadjhkjlıkoşkpsa
Soran+1 yılNe var yaa ben narin bi kadınım😄😄
etrafımda ne varsa
10 Yorumla
+1 yılAilemden...
10 Yorumla
+1 yılSen direkt kocandan çıkar 😂
03 Yorumla
Soran+1 yılHakkımda başkalarıyla paylaşmak istediğin başka özel bilgi var mı? Varsa şu an paylaş yoksa sonsuza kadar sus
- +1 yıl
😏
Soran+1 yılBu sakladığım bir bilgi değil, hiç de saklamadım..
+1 yılVar gel 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılGeliyim😄
+1 yılAğlayarak 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılO sonraki aşama:)
- Kişilik & Karakter konusunda 347 cevap paylaştı.
+1 yıl:) dolu
022 Yorumla
Soran+1 yılDolu ne
- +1 yıl
Kum torbası
- +1 yıl
Sahilde oturup 2 bira içmekte miss gibi yapar sinirleri
Soran+1 yılVallaa süper fikir... bi de soğukta oturcan donucan di miii... sinir minir kalmaz
- +1 yıl
Zaten zevki orada toton dona dona içicen ki tadı çıksın
Soran+1 yılYazın içiyorum ben hep.. sahilde yani. Donarak içmedim.. donuyorsam çay içerim ama birayı da denemek lazım🙂
- +1 yıl
Bira üşütmüyo zaten bide sinirlisin alev atıyosn:))
Soran+1 yılValla ejderha gibi hissediyordum az önce😄
- +1 yıl
Hahaha ateşi gördüm geldim zaten noluyo diye:))
Soran+1 yılÇekilin ben itfaiyeciyim:)) bigün hulk gibi dönüşcem😂
- +1 yıl
Ya sinirlenmek nedir sal boşa relax gitsin:))
- +1 yıl
Gerçi sormadan konuşmiyim kime niye kızdın:))
Soran+1 yılBen her şeye öfkelenirim, başkasına ufak gelen bir şey benim için kavga sebebidir. Biriktikçe daha büyk parlıyorum
- +1 yıl
Çok gerginsin belli parla bakalım ne güzel:))
Soran+1 yılOff çok kötü.. Değişmeye çalışıyorum
- +1 yıl
Çok basit ya bu zamana kadar halletmiş olman lazım dı
Soran+1 yılNe yani bana yaşlı mı demek istiyorsun🙄
- +1 yıl
Daha neler ne yaşlısı:) sinirden algılar kapalı anladm ya bide yorma burada bizi dm :))
Soran+1 yılAnaaa algıları kapalı diyerek sıvadın ya la😂😂
- +1 yıl
Ama sinirlenince insanın gözü bişe görmüyo ki düşünerek değil o an yapılan hareketler:)))
Soran+1 yılBana mı sinirlendin😄
- +1 yıl
Hayır niye sinirleniym sıvadın dedin ya beni:)) ona istinaden
Yalnız kalarak
03 Yorumla
Soran+1 yılYalnız kalınca geçmiyor ki
Soran+1 yılEvet o olur👍
- Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılMüzik ile
01 Yorumla
Soran+1 yılHmm biraz etkili oluyor evet
Gizli Üye(18-24)+1 yılAğlayarak
01 Yorumla
Soran+1 yılSakinleşince ağlarım ben..
+1 yılLahmacun yiyorum
023 Yorumla
Soran+1 yılLahmacun🙄
- +1 yıl
Evet beni sakinleştiriyor :)
Soran+1 yılAllaala
- +1 yıl
Kesinlikle tavsiye ediyorum
Soran+1 yılŞu an nerden bulucam😂
- +1 yıl
Bak bunu düşünmedim hiç:) kafam yerinde değil bu ara:)
Soran+1 yılOlsun, başka bi yöntem bulurum:))
- +1 yıl
Benimle de paylaş ama :)
Soran+1 yılOdağını değiştirmek aslında asıl işe yarayan. Öfkeye değil başka bir şeye odaklanacaksın
- +1 yıl
Olabilir tabi bende yemeğe odaklanıyorum işte:)
Soran+1 yılEvet haklısın.. sık öfkelenmiyorsan sorun değil:)
- +1 yıl
Öfkeleniyorum o yüzden maddi manevi hep zarar 😂
Soran+1 yılKilo da alıyon😂
- +1 yıl
Manevi kısmı o zaten:)
Soran+1 yıl😄😄 odağını değiştir
- +1 yıl
Bu konuda konuşalım bence:)
Soran+1 yılYrmek dışı bi odak bulacaksın ben daha ne diim:))
- +1 yıl
Diyecek çok şey olur senden Feyz almam şart :)
Soran+1 yılKum torbası yumruklamayı düşünen ben mi😄
- +1 yıl
Evet lütfen lütfen:)
Soran+1 yılSinirlencem hee:))
- +1 yıl
Dur önce konuşalım:)
- +1 yıl
Pişt :)
+1 yılKolay öfkelenmiyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel
- +1 yıl
@technocrates tabi ondan benim soruma ters ters cevaplar yazmıştın :)))
- +1 yıl
Öfkeli cevaplar değil üstelik münferit bir durum. Öfke algılamış olmanıza yapabileceğim bir şey yok.
Yalnız kalırım
020 Yorumla
Soran+1 yılHiç bi işe yaramıyor
Soran+1 yılSağa sola yumruk atmıyır musun
Soran+1 yılYürümek de evet... Ama hareket etmek gerek brnim için en azından
Soran+1 yılSinirlenince hareket ederek atıyorum yani
Soran+1 yılKime
Soran+1 yılO çok rahatlatmıyor
Soran+1 yılKüfür de etsem fark etmez.. gerçi küfür biraz iyi geliyor ama yetmiyor
Soran+1 yılSevmem aslında... Trafikte küfürbaz oldum://
Soran+1 yılAynen
Soran+1 yılHiç sevmem ben
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer