Selammmsss ✌️
yani her şey olabilir, dert, tasa, tuhaf özellikli insanlar, yemek, para, içecek.. 🍷


Hüüüppp..
Selammmsss ✌️
yani her şey olabilir, dert, tasa, tuhaf özellikli insanlar, yemek, para, içecek.. 🍷


Hüüüppp..
Eskiden bütün tuhaf insanlar beni mi buluyor yoksa çekiyor muyum diye sorardım. Sonrasında söylediğimiz sözlerin bizi çok etkilediğini ve dönüp dolaşıp bizi bulduğunu gördükten sonra sözlerime cümlelerime dikkat ediyorum. İyilik sağlık ve mutluluğu çekiyorum. İyi düşünen güzel kalpli insanlarında gönlünce olmasını diliyorum
Ben sadece konuşan hiç dinlemeyen karşısındakinin konuşmasına müsade etmeyen insanları çekiyorum hayatıma. Spesifik bir olay üzerine bir kızgınlıkla yazdığım bir yazı değil bu. Ciddi anlamda etrafima dolusan benle arkadaş olan güya beni seven bütün insanlar bu karaktere sahip, sadece konuşuyorlar, sadece anlatmayı seviyorlar ve asla es vermeden arada tek kelime etmeme izin vermeden bunu yapıyorlar. Bütün negatif enerjilerini üzerime boşaltıp gidiyorlar. Sömürülüyorum diye düşündüğüm yerde o arkadaşlığı bitiriyorum hayatıma yeni bir arkadaş geliyor ve o da öyle ondan kurtuluyorum diğer gelen de öyle. Hayatıma hiç eğlenceli insanlar girmiyor, herkes dert yükü herkes dert küpü ve beni deşarj olmak için kullanıyorlar. Devamında farkediyorum beni sevdiklerinden değil bu kadar çok konuşup hiç dinlemedikleri için çevrelerinde insan kalmadığından benim yanimdalar. Daha sağlıklı daha pozitif insanlar bana neden yaklaşmıyor onun için de kendimi sorguluyorum.
Müge anlinin bir sözü var tabi o gönül işleriyle alakalı bir konuşmada geçiyor ama yine de önemli bir söz: insanlar mıknatıs gibi hep aynı türden insanları çeker yanına.. baktın bir denedin olmuyor iki denedin olmuyor demekki sen o tarz adamları veya kadınları çekiyorsun ve mutsuz oluyorsun illa herkes evlenecek diye bir şey yok o zaman uzak dur bu işlerden demişti..
Benimkisi gönül işi değil ama ciddi anlamda çevremde yakın olarak tanımladığım hiç kimse mutlu ve pozitif değil ve bu hayatıma giren kişi sayısı 10 ise sekizi yukarıda anlattığım karaktere sahip. Ne yapayım bişey söyleyin, Müge anliya uyup inzivaya çekilip insanlardan uzak mı durayım, ben çevremde yüzümü güldüren yüzünü güldürecegim birlikte pozitif anılar biriktirecegim insanlar olsun istiyorum. Evrene aslında Rabbime mesajimdir ve ondan istegimdir. Amin deyin lütfen
🙏
Bolca manyak, sinir hastası ve sorunlu😂😂😂😂
Tatlım getir sen bana mıknatısını :D halledecem ben söz
Okaaa kanks😂
Ha birde sapık kanki😂
Köklerine kibrit suyu :D
😂😂😂😂
teşekkür ederim minnoşum😘
Rca ederim beybiiim 💞
Derdi olan insanları, sohbet muhabbet edecek kimsesi olmayanları, tavsiye arayanları, yardım arayanları falan çekiyor genellikle arada iyi şeyler çektiği de oluyor.
Cevap
34Cevap
Ben paratoner gibiyim nerde arıza biri var onu çekiyorum.
Dert, tasa, bela bu tür şeyleri çeker hiç affetmez.
Bilmiyorum ama galiba aptalları çekiyorum.🥲
shsj değiştir
Valla biraz deli dolu insanları çekiyorum 😂
Sende öylesin ondandır :D
Benim zirve ya Allah utandurmasın 😂
Utandurmaz hajdsj :D ukala ya
Haklısın 😂
Yaa “haklısın” demeyin (deyin) bana jskdjs
Ben haklıya haklı derim bilirsin ahdd
Haklıya haklı demeyeceksin de ne diyeceksin zaten :D jsks
Güzel kadınları çekiyorum ben yaa ://
Veee Müller sahalarda :D jskssh
Kırmızı göstermeyin sakın 🙄
Belli olmaz o işler :D
Yalnızlık, üzüntü, sinir, mutsuzluk. ortaya karışık
benim mıktanısım iş hayatında sorunluları.. genel anlamda da ne istediğini net bilmeyen emin olmayan insanları çekiyordu..
bu çok zor..
Kararsız insanları :)
Neredeyse tanıdığım ve karşıma çıkan herkes kararsız ve net olamayan tipler. Sanırım kendime çekiyorum böylelerini.
Şimdi bir şey yazacağım olmayacak en iyisi politik bir cevap vereyim: para.. şans.. vee pozitif enerjii+... 👍🏻😅🤗
Ama merak ederizzz 😁
Ama niye olmayacak dedin ki :D şimdi bunu merak ettim
Gece olunca her yer karanlık, işte ay gözüküyor, sonra yıldızlar, uyku vakti falan shjds
Onun için geceyi beklemeli mi :D
Tamamdır o zaman shsjsjs
Bu aralar hediye çekiyor, şanslı günlerim olmalı. Katıldığım çekilişlerden hediyeler gönderiliyor. 🍀 Tü tü tü maşallah 🙂
Tüh tüh tüh maşallah :D
Hajsja gerek yok ya :D bırakın sürüneyim sjdksk
Ne kadar anlayışsız kafası çalışmayan var bulutor 😄
Ahsjshs :D sakin ol
Olma mı diyorlar 😬
Vay hadsizler vay :D
Bana tavsiye sorma bu ara Ezel izliyorum :D yüzünü değiştir falan derim jsksaj
Saçma mı :D bomba dizi ya
Ayyy yok be :D
Biliyoruz ama Ezel daha güzel 🙄
Diziyi özet mi geçeyim :D
Uff Mario :D üşenirim şimdi ben
Google açıp copy paste yapayım :D
Bak ya vazgeçsene
Senin bana sataşasın tutmuş :D
Başlasın ben sevmem kurtlar vadisini :D
Son bölümler zaten :D bitirdim
Genelde herkesin yanıldığı, Hayır gibi görünende şer, şer gibi görünende hayır olması durumu.
Benim açımdan öyle. Bir zaman sonra başıma ne geldiyse, gelmesi gerektiği için geldiğini anlıyorum.
Sorun ve tuhaf şeyleri çekerdim ki şu an bile öyle bir mıknatısım olduğunu düşünüyorum.
Hayırdır inşallah zaten yoksun bayadır
Siteye giresim gelmiyor😅
Neden ki 😃
Bilmiyorumm sarmıyor artık, kapatıp gidesim var amaa hesaba kıyamıyorum😂
Aman eğlenmeye geliyoruz şuraya kapatsan nolur kapatmasan ne. Dursun sıkıldıkça gelirsin. O kadar fenomenlik için uğraştın hem
Evet o yüzden duruyorum😅❤
Dur ♥️🙏
Ya ben bütün sorunlu çekemeyen insanları çekiyorum sanırım 😄
Sorunlu insanlar sorundan başka bir şey getirmez :D gönder gitsin
Kesinlikle bir de benim gibi her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünen bir insan için daha da sorun zaten takıntılıyım bir de sorunlular çıkıyor başıma görmezden geliyorum..
En güzeli her zaman umursamamak
Kesinlikle daha da kuduruyorlar ozaman 😅😅
dhdj müstahak 😅
Aynen 😅😅
İstisnalar kaideyi bozmaz ama nerde işe yaramaz, iki yüzlü, yalancı insan varsa çekiyorum
Yeni mıknatıs şart
Kesinlikle
Değer bilmez insanları.. cahilleri
Alim olduğunu sanan cahilllerii
Ali kim diyecektim tam shjs
Dert tasa, insandır, şanssızlık falandır benim mıknatıs 😅
Bozulmuş senin mıknatıs :D
Değiştirmiyor muyuz bu mıknatısı, garantisi yok mu ki 😂😂
Bilemedim :D müşteri hizmetlerine bir danış
Kullanıcı hatası derler bize, biz baştan kaybetmişiz 😂
Hahahaha :D
😂😂✨
Güzellik, iyilik, sağlık, bol para çekiyor. Oldu oldu oldu. Şükürler olsun
🙏🍷
Kötü insanlar, kötü ayrılıklar, ismim yüzünden lanetlendiğimi düşünmeye başladım.
Niye adın ne?
Hicran ayrılık taşıyor.
Aa adına bağlama bence çoksel
Kendisini dünyanın merkezi zanneden insanlari çok çekiyorum
Vah vah :D
Mesleğimi bırakıp fabrikaya başlamıştım 2012 de insanlarla uğraşmamak için sonra baktılar ki ben çok rahatım sorumluluk verdiler şimdi bi sürü insanla muhatap olmak zorunda kaldım 🤣🤣🤣
Bilmiyorum 🤔
Galiba benim miknatisim cekici degil itici olmali.
İticiler de inecek var.
Yani dün bir araba sattım karı koca pimpirik noterde bile kadın hala pimpirik soruları ile ayar etti net pimpirik insanları çekiyorum
Fenerbahçeli hatunları 😂 ya da onlar beni çekiyor burada ters kutuplar birbirini çeker sözü daha mantıklı oluyor ☺️
yedi kuşak kutup ayılarını çeker bahtsiz bedevi gibi çeker dururum
shdj :D
Nerde dert tasa bela var şansızlık onları çekiyorum.
Nerede bela var ben oradayım.
Kim kimi çekiyor orası muamma 🤦
nötürüm ben ne gelen var ne giden kendi halinde gidiyo
Buaralar para ve tatli seyler cekiyor. Herkes cikolata, lokum falan getiriyor 🤤
Bela felan ne varsa çekerim bu konuda uzman oldum.. 🥂
Her şeyden biraz biraz ve o şeyden tam bir şey oluyor. Anlamlandıramıyorum.
Ahashkj 😃 burada söylemem 🤭
Nerde söylersin 😅
Peki madem
Çalışmıyor bozulmuş bu 🤣
Çok kötü, herkesi itmeye başlamıştır
Çok iyi neresi kötü 😀
İtici olmanın neresi güzel 😅
Sevmiyorum öyle cıvık cıvık 😀 beni görünce buz olsunlar
Atasözü nü hatırlamama gerek var mı 😀 hani şu çokluk ile ilgili olan
Doğrudur :)
Kadir kıymet bilmeyen insanları :D
Arızalı mıknatıs o :D
Şanssızlığı, huzursuzluğu, stresi...
Değiştir değiştir.
Parayı çeksin gerisine luzum yok
Çekiyor mu bari 😃
Nope😃
Mıknatısı değiştir acilen :D
🚔🚔hemmenn
Utanç rezillik saçmalık sjsjjsdj buraya çok daha güzel şeyler yazmayı çok isterdim ama bu aralar gerçekten hayatım hiç yolunda gitmiyor😂
zor insanlar, uyku, mutluluk😅😅
Mutluluktan versene :D
gönderiyorum hemen dolu dolu 🌸🌺💕
💞☺️
Benim mıknatıs hep iyi insanları çekiyor..
Nerde bir şansızlık var onu çekip getiriyor
Abaza erkekleri
Cahilleri, kötüleri, pislikleri...
Şanssızlıkları.
Nerde gıcıklar var hep çekerim
Zor olan her şey.
Başkaları tarafından çekilenim
Şanssızlık ve salk insanları kesinlikle 🤦♀️
Dert sıkıntı imtihan ve şükür
Demir nikel kobalt
hiçbir şey çekmesin
Manyaklik huzursuzluk bela. d
para çekerdim yihhu bissürü money 😀
Dert keder falan
Yalnızlık 😅
Dema öyle demaaa :D
Öyle ama 😃
Biz varız 😃
Orası ayrı tabi iyi ki varsın 🙏😊
😌 sende 🐣
saf masum güzelleri
Uyku 🥲
Aaa sen de mi :D
Şarkıyı açtırıp dinleten seni teşekküre boğarım :D
Omuz sallaya sallaya 💃😬
Seni 😍
Uuuu 🔥😍
Nerde zor iş var onları
Güzel kızları.
Bela nazari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?