Uyanmak mı, uyandırılmak mı? Hangisinden nefret ediyorsun?

Kendim uyanırsam sorun yok ama dış minnaklar tarafından uyandırılırsam, Game of Thrones ejderyasına dönüşüyorum.
Ne güzel yatıyor kurban olamm.🦁
Ne güzel yatıyor kurban olamm.🦁
Uyanmak mı, uyandırılmak mı? Hangisinden nefret ediyorsun?
Cevapla