Kendim uyanırsam sorun yok ama dış minnaklar tarafından uyandırılırsam, Game of Thrones ejderyasına dönüşüyorum. 
Ne güzel yatıyor kurban olamm.🦁


#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Biri beni uyandıracaksa bu kesinlikle eşim olsun. Saatlere gerek kalmadan ben kendim uyanıyorum zaten sonsuz şükürler olsun amin.⭐😄😄😄😄
#tubasueda 🍀🍀
Uyandırılmak daha çok sinir bozucu sanırım ama kendim uyandığım zamanda sinirleniyorum. Ben sinirlenmeye yer arıyorum gibi. İkisinden de nefret ediyorum bu durumda. 🥴
Sinirlenmediğin bir şey var mı? Sen resmen yürüyen el bombesisin hahah
Doktora gidersen haber et sana verilen ilaçlardan ben de kullanırım dicem ama ben ilaç kullanmam son raddeye kadar 😃 Aman boş ver ne doktoru sinirli insan iyidir
youtube.com/shorts/F6rARwPBUqs?feature=share
Kafamda böyle bir şey canlandı lütfen kusura bakma 😂
Olsun be bugün de bana yazıklar olsun hahah xd
Cevap
10Cevap
Bende şöyle yatmak istiyorum hiç kalkmadan. 😒
Uyandırılmak en nefret ettiğim.
He valla ben de istiyorum hayvan gibi yatıp uyusam böyle
İkiside uykumu bölüyor sonuçta; al birini vur ötekine
Uyandırılmaktan nefret ederim...
uyandırılmak
Uyandırılmaktan her zaman nefret ediyorum Hele ki eliyle koluyla durtenleri
O an o eli kırasın geliyor
Uyandırılmak.
Çünkü bazen uykumu alamayıp kendim uyandığımda bile sinir kat sayım tavan yapıyor. Başka biri tarafından uyandırılmam daha tehlikeli
Fısıltıyla uyandırma şekli vardır ya ona biraz tilt oluyorum. Bunu annelerimiz babalarımız çok yapar 😄
Kesinlikle böyle oluyorum haha
bende öfkelenince aynı khalesi 😂
Khalesi dracarys olmadan bırak krallık almayı, taş bile alamazdı 😂😂
khalesi me laf etme şimdi 😀
Sabahları bu moodu yaşarım, güne uyanmak şükür sebebim 🙂
Hiçbir plan yokken durduk yere uyandırılmışsam uyandıranın vay haline. Onun ömründen bir gün alır kendi ömrüme eklerim
Nesin sen ömür emici mi 👀
Uykumu emenlerin ömrünü öperim 😌
Çoklu korkunç ahah
Herkes ayağını denk alacak! bu memlekette yok öyle ahkam kesicemde beni hükümet seni kim hangi hükümet koruyor seni kiiiim
Hatlar karışmış pardon
Çıkar göster sen savundun
Ben kendimi bile savunmuyorum birde Abdülhamid'i mi savunucam 😪
Abdül üzgün
Dobarlanııırr sorun yok
Uyandırılmaya ayar oluyorum , kuzenim bir kere cesaret etti de tekmeyi yedi d. ötüne :D sonra sakince uyumaya devam ettim
Güzel bir öpücükle uyandırılsan yine de nefret edebilecek misn
İnsan karısından nefret eder mi ya aaa
O zaman ejderha işi yalan oldu
Dış minnaklar diyorum. Karım benim iç minnağım
İkisini de seviyorum ama en çok uyandırmayı severim 🥳
Uyandırmayı ben de severim 😂
Benim uyandırma şeklimi biliyorsun ama güreş müsabakası tadında oluyor 😂
Ben arkadaşlarım ben de kaldığında onların üstüne kedi atarak uyandırıyorum sonra küfür ediyorlar tabi 😂
Nankörleeeer, biri beni üzerime kedi atarak uyandirsa 40 yıl hatırı olur bende 😂
Kedim harici beni uyandırmalarından ciddi rahatsız oluyorum..
Isırarak uyandırdı benim ki bu sabah. Lan dur noluyo demeye kalmadan kolumda 2 minnak diş izi çıktı hahah
Benim kedim yine kayıplarda, dün gece eve gelmedi 😅
Manita yaptı heralde yine yakışıklı oğluşum 😄
Balayına çıkmıştır kesin ajsjs
Geldi 😅😅
Şimdi yemek yiyor 😅
Açık büfe kahvaltısı ahshs
🤓🤓
Uyandırılmayı kimse sevmez Başında ismin defalarca söylenirse misal
Nasıl olduğu önemli değil, gözümün açılması en büyük sorun.
Uyandırmanın da bir adabı vardır mesela hiçbir işin yoktur ya da hasta ya da yorgunsundur ama evdekiler ayı gibi bağırarak ve sesli iş yaparlarsa bu beni sinirlendirir ama uyanmaya değil onların saygısızlığı beni sinirlendirir, ama bir işin varsa ve kalkman gerekiyorsa o zaman sinirlenmem.
Uykumu alamazsam uyandırılmak istemem onun haricinde güne başlamayı seviyorum elbette 🌸
Minik bir çift elin beni uyandırmasıni seviyorum. Güne enerjik başlamamı sağlıyor
Hep kendim uyanıyorum, alarm malarm yok
Uykuya dalmak daha zor benim için
Uyumayı peki sevmeyen ben için ikiside güzel😄 ölünce zaten bir ömür zıbarıcaz, gece 4 saat uyusam kafi
Uyumak sevilmez mi be
Geçen sefer ki gibi gece 4de seni uyandırıyım da gör😈
Lan yok benim uykuma dokunma 😃
Gece hazır ol jddjj
Uyandırlmaktan nefret ederim..
Uyandırılmaktan nefret ederim
Birinin beni uyandırması
İkisinden de nefret ediyorum.
Uyandirilmak tabiki...
Uyandırılmaktan nefret ediyorum
Uyandırılmaktan nefret ederim.
Uyandırılmak.😑
uyandırılmak 😕
uyandirilmak :////
Uyandırılmaktan ://
Uyandırılmak
İkiside😞
Uyanırılmak
Uyandırılmaktan
Uyandırılmak
Uyandırılmak
Uyandırılmak
uyandırilmakkk
Uyandırılmak
Uyandırılmak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?