Zeki olmayan, pasif insanları çok itici buluyorum bu kibir mi?

Bazı insanlar çok kıvrak zekalıdır, algıları açıktır, orijinal fikirleri vardır, aktif ve sosyaldir. Bazıları tam tersi. İkinci gruptakileri görünce bi irite oluyorum çok itici geliyor. İçimden dalga geçesim falan geliyor yani.

Zeki olmayan, pasif insanları çok itici buluyorum bu kibir mi?
Cevapla