Başka bir şehire taşındım. Bilmiyorum ya burdakiler başka dünyanın insanı ya da ben. Kendimi başka bir dünya da evrende gibi hissediyorum. O yüzden ki iki, iki buçuk yıldır burada hiç arkadaşım yok. Bir tane vardı sonradan o da bana ters geldi yol verdim.
Hayır kendimi ait hissettiğim yerde değilim. Kendim de değilim. İnsanları mutlu etmek için büründüğüm şekle her gün biraz daha fazla zorlanarak sığan biriyim sadece
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Neden peki kimseye yaranamazsin kimseyi kendine zorla sevdiremezsin mutlu edemezsin
Ömrüm boyunca ne birine ne bi yere ait olabileceğimi sanmıyorum. Böyle geçecek günler 🥲 ömrüm böyle b0ktan sebeplerden harcanacakmış gibi hissediyorum da, hayırlısı..
Kesinlikle katılıyorum sürekli is degistiriyorum 3senedir sanayide bile calistim olmuyo çalışıyorum seviliyorumda isime de yatkinim becerim oluyo ama ait hissedemedigimden sıkılıp çıkıyorum eğitime zaten hic girmedim olmadi ask desen oda yok baglanamiyorum sevemiyorum basta hoslansamda sonradan bitiyo bos ya kimseyi uzmemek icin tek kaliyorum artık psikolojimizi nasil etkilediğini sayamam bile yanlizlastiriyo uzaklastiriyo herkesten
Aynen ya ben üzüyorum bitiyo ya o uzuyo bitiyo bitiremeyip karsi taraf uzulunce vicdanımla kavgalar basliyo kendimden nefret ediyorum ne sevmeyi ne sevilmeyi hic bi halti beceremedim 😒🥲
Bu dünyaya ait hissetmiyorum. Çok kibar insanların olduğu bir ortamdan alınıp buraya konulmuş gibi hissediyorum. Nazik insanlar birer birer kayboluyor..
Bazen kafesin içinde çırpınan bir kuş gibi hissetsem de kendimi Gökyüzüne bakıyorsam özgürüm. diyorum
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Rabbim esirgemesin o gökyüzünü bizden cidden bazen insan çok bunaliyo ama o kendi karanluk dunyanin disinda kafani kaldırıp baktiginda o gökyüzü insana huzur veriyor 🌸🥺