
Kendinize yakın hissettiğiniz birine sırlarınızı döker misiniz?

Kendinize yakın hissettiğiniz birine sırlarınızı döker misiniz?
Hiç tanımadığım birine oturup sabaha kadar herşeyimi anlatasım var. Bütün çıkmazlarımı, bütün olmazlarımı, haklılığımı, öfkemi.. Yakın hissetmek bazen yük olmamayı tetikliyor. Anlatırsam yük olurum, bilirse acıyabilir gibi düşünceler.
her yakin gördüğüme değil. samimiyetini ruhumda hissettigime
😇
Evet dökerim içimi
Cevap
3Cevap
Yakın hissettiğime değil, gerçekten yakın ve samimi olduğuna inandığım, güvendiğime anlatırım..
23 yıllık can dostuma ve anneme anlatırım. Ama onlara da hüznümü anlatmam. Üzülmesinler, endişelenmesinler diye...
İnsanlara güvenmiyorum o yüzden kimseye sırlarımı anlatmam
Yine dökmem. Sır kimseye vermem. Dertlerimi paylaşabilirim sadece.
Cıks dökmem en büyük düşmanlar onlardan çıkıyor zaten shsh
Hayir kimseye birseyimi anlatmam , bende kalsin onlar...
Nope, iki kişinin bildiği sır değildir
Kendime sakladığım şeyler her zaman vardır
Hayır dökmem
Güvenirsem evet
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?