Selamm🥳🥳
Hayatınızda yaşadığınız en korkunç anda ne oldu ve ne zamandıı🥺

Selamm🥳🥳
Hayatınızda yaşadığınız en korkunç anda ne oldu ve ne zamandıı🥺

En korktuğum an kızım 11 aylıkken çok ateşlenmesi ve mosmor olup titremesiydi gece hemen acile götürdüm tam zamanında getirmişsiniz havale başlangıcı demişlerdi ve çocuğu alıp saatlerce göremedim en korktuğum an o andı çok şükür hiç bir şey olmadı ve sağlıklı birsekilde eve geldik
Amin gülüm insallah cümlemizinkini 🌹🌿🌹🌿
Bir keresinde çevre uzun yol da araba sürerken hatırlıyorum önüme köpek çıktı Allah'tan hızlı değildim köpeği görür görmez gazı kestim ki zaten hızl yüksek olmadığından ve köpeğe çok yakın olmadığımdan frene basmadan yavaş yavaş kendiliğinden hız düşmeye başladı en korkunç anım değil tabi bu normal korkmuştum bi cana kıymak asla istemem
Cevap
9Cevap
Çocukken olmuştu, bisikletin frenleri tutmuyordu.
Vızır vızır arabaların geçtiği cadddeye daldım, dalmam ile çıkmam bir oldu.
Şükür..
Genç bir kuzenimi kaybetmiştim çok kısa sürede hastalanıp vefat etmişti travmatik olmuştu
Kalbimden rahatSızlanmıştım bişeyler olmuştu birden korkmuştum
çocukken oyun oynarken inşaata girmemiz ve adamın bizi yakalaması.
6 7 tane köpek kovalaması dışında öyle korkunç bir şey yaşamadım sanırım asdjdk
Manita hamileymiş aaaaküüüüü
Senin gibi profesyonel değilim işte sen gibi manitanın yanına gidip sevişip geri gelmiyoruz sen iyisin ardında başını ağrıtcak bişey yapmıyorsun
Saçları boyatmışız 😍
Çok güzel olmuş
Küçükken olmuştu, 5 yaşında falan
Hastanede
Psikiyatride işkence
Sorma 33 gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?