Tamamen içinizden geldiği gibi yaşasaydınız nasıl biri olurdunuz (tarz, konuşma, içme, karşı cinse yaklaşım, özgüven, görünüş..)?

Ben şöyle içimden geldiği gibi değilim dışarıda dürüst olmak gerekirse

😭

Ama yakında olacak gibi ya sıkıldım belli kalıba insanlar için girmekten (çok devrik)

Kendim olup yaşamayı tercih ederim ayrıca

Tamamen içinizden geldiği gibi yaşasaydınız nasıl biri olurdunuz (tarz, konuşma, içme, karşı cinse yaklaşım, özgüven, görünüş..)?
Cevapla