Ben şöyle içimden geldiği gibi değilim dışarıda dürüst olmak gerekirse
😭
Ama yakında olacak gibi ya sıkıldım belli kalıba insanlar için girmekten (çok devrik)
Kendim olup yaşamayı tercih ederim ayrıca
Ben şöyle içimden geldiği gibi değilim dışarıda dürüst olmak gerekirse
😭
Ama yakında olacak gibi ya sıkıldım belli kalıba insanlar için girmekten (çok devrik)
Kendim olup yaşamayı tercih ederim ayrıca
şu an olduğum gibi olurdum, insanların kurallarına uymuyorum, belli bir kalıba sığamıyorum, bazı eksik yönlerim olsa da istediğim kişiyim aslında
Ne güzel 👀
Cevap
7Cevap
Kafama göre cinsellik yaşayasım geliyor bazen ama gönlüm el vermez, kadınların üzüldüğünü görsem ben de harap olurum sanırım...
Mesaj kutun bile açık değil bari burada sal.
off çok dayak yerdim kesinlikle. ben zaten sivridilliydim eskiden zor törpüledim.
Tanışalım, bana karşı içinden geldiği gibi ol, ne dersin
Zaten öyle yapıyorum kafama göre. d
Güzel
İçimden geldiği gibiyim
Yes harika
Recep ivedik gibi olırdum
Ha o zaman iyi ki olmamışsın
şu an tam olarak öyle yaşıyorum.
Aşırı feminist ve aşırı geleneksel iki yüzüm var
Yaşa o zaman
çok fena olurdum
İçin fena yaniii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?