Bir arkadaşınız size başkalarıyla konuşmanızı istemediğini söylese ne derdiniz?

Bir arkadaşınız size başkalarıyla konuşmanızı istemediğini söylese ne derdiniz?

Nedenini sorarım, mantıklı bir açıklaması varsa ve cidden o kişinin zararlı olduğunu düşünürsem konuşmam uzak dururum.
Ama keyfi o istedi diye böyle bir şey yapmam, benim arkadaş seçimime karışamaz.
Diyelim ki arkadaşlarımın başkalarıyla konuşması beni rahatsız ediyor demiş 🤔
O zaman bask arkadaş bulsun kendine ben kimsenin tapulu malı değilim. Kaldı ki ben kendi kararlarımı alabilen özgür biriyim. Bu konularda söz laf dinlemem. By derim ona..
Olması gereken de o zaten her birey kendi tercihlerini yapar. Arkadaşlarının başkalariyla konuşmasından rahatsız olan birinin psikolojik sorunları vardır bana göre ☺️
Bencede
Arkadaşın cinsiyetine bağlı, sana muhtemeln bir kız demiştir yani erkek neden böyle bir şey söylesin? Kız öyle diyorsa zaten sana göz koymuştur başta açıklaması olamaz :D
Biri bana bunu demedim 🤣
Bruhh :D :D
Dedi demedim olacaktı o 🤣
Cevap
7Cevap
Kendi kararlarımı kendim vericek yaştayım böyle bişeye kim olursa olsun müsaade etmem kimse karışamaz...
Kendi kararım nedenini sorardım sadece
başkaları kim oluyor? sebep nedir onu açıklaması lazım.. ne kadar mantık gelirse o kadar uyum sağlarım
Arkadaşlarımın başkalarıyla konuşması beni rahatsız ediyor dese mesela
Kızsa benden hoşlandığımı düşünürüm
Erkekse psikolojime bağlı
Erkekse psikolojime bağlı derken 🤣
Öyle istemekle kalmadı benle konuşmamalarını sağlıyo
O nasıl oluyor 🤔
Nasıl sağlıyo bende bilmiyom
O da iyiymiş
Kimsenin dediğini yapmayacak kadar olgun olduğumu düşünüyorum.
Bunu mu derdin 🤔
Kimle konuşup konuşmayacağım konusunda kararı ben veririm derdim.
Sonra bir de tokatı yapıştırırdın değil mi 🤪
Hak ettiyse acımam evet 😅
Şiddete karşıyız biz 🤪
Neden derim sebebi sadece kıskançlıksa ve bu çok yakın arkadaşımsa konuşurum onunla düzgünce altında başka sebebi olabilir çünkü ama bu başka biriyse çokta şey etmem ya kiminle istersem konuşurum
Neden bunu istediğini sorarım yani buna yalnızca ben karar veririm çünkü.
Hangi sıfatla istiyorsun bunu derdim herhalde 🙄
Seni alakadar etmez kiminle konuşup konuşmadığım, karar bana ait derim.
herkes her istediği kişiyle konuşabilir, bana kimse kiminle konuşmam gerektiğini söyleyemez
Ona bu haddi nereden bulduğunu bir sorarım 🤔
sanane ki derim ne karışıyosun hayırdır derim
Nedenini sorardım mantıklı gelmezse onunla görüşmezdim
Reşit olan bireyler kendi kararlarını kendileri almalıdır.
Konuşmam 😂
Ooo söz dinleyen bir kadın 🤪
Çok usluyum :)
Bilmem mi 🤣
Zaten kimseyle konuşmuyorum ki
Kimseyle konuşmuyorum derken hiç arkadaşın yok mu 🤔
Smelimden başkası yok
Hiç mi arkadaşın yok KS dışında 🤔
Arkadaştan bol ne var dost birtane yeter
Orası öyle zaten ☺️ bir çok kişi arkadaş ile dost arasında farkı pek anlayamıyor
Tadını bilmeyen anlamaz😊
Yaşayan bilir diyorsun yani 🙃 herkese nasip olmuyor ama ☺️
😊 sanırım öyle
☺️
Haddini bilmeyeni çekemem. Çekmedim de.
En güzeli ☺️
Öylelere elini ver kolunu alamazsın. Yallah.
İsteklerin önü sonu ve olmaz diyorsun
O arkadaşımla konuşmazdım😂
Mantıklı 🤣
Nedenini sorardım.
Nedeni niye önemli ki 🤔 diyelim ki benden başkalarıyla arkadaşlarımın konuşmasından rahatsız oluyorum dese ne olacak 🤔
Bu güzel bir şey değil ki ama kısıtlamaya çalışmak bencil olduğunu gösterir. pek hoş karşılamam
Kesinlikle öyle bir sıkıntısı var demektir ☺️
Nedenini sorarım, mantıklı değilse dinlemem..
Sadece kendisiyle konuşmanı istiyor diyelim ki
İlkokul 2 de miyiz aşkom diye sorarım
Evet derse 🤔
Ben bitirdim ki ehehee derim
Ben de derse 😱
E biraz önce bitirmedim dedin pis yalancı artık seninle konuşmucam der tak engeli basarım
Bitirmedim dememiş 🤔 ikinci sınıf bitmiş uce kayıt yapılmamış teknik olarak hala ikinci sınıfta oluyor 😱
Aynı şey shsjs sonu engele çıkıyor
Ciks değil 🤪
Aynı aynı 🤝🏻
Ben değil 😑
Tamam sence öyle olsun
Çok naziksin izin vermesen ne yapardım 🤪
Kahrolurdun nolucak
Deme 😱
Dedim bilee
Kalbimi kırdın şu an pıt etti kalbim 💔
Göz yaşında pıt mı?
Ciks değil o kadar da değil 😱
Ahshs peki
Hayır derim. Benim irademe hükmetmesine izin veremem
Buna ben karar vermeliyim, bu yaptırımın doğru değil derdim.
Mantıklı sebebi varsa kabul
Bu seni hiç alakadar etmez derim 😂
Nedenini sorgularım
Değerlendiririm
Bir kadın bana bunu söylemez.
Neden , diye sormak gerekiyor
Viski içer miyiz?
Tabi ki 🤔 ama sek içerim 😏
Geçerli bir sebebi vardır derim, konuşmam.
Dinlemem onu
Arkadasımla konusmam
* mi bir bak derim
sanane ya derdim
Dinlemezdim
Konuşurum
Sanane7 derim
Sanane aw derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?