Konuşmak istemediğiniz birine tavrınız nasıl oluyor?

Bazen engelleyip açıklama yapmak istemiyorum bile ama bu da çok sorumsuzca ve çocukça geliyor ki eski ilişkilerim bitince de hemen engelleyip mevzuyu bitiriyorum. Çok keskin tavırlarım olabiliyor bundan memnun değilim asla ama sanki alışkanlık olmuş🤷🏼‍♀️

Konuşmak istemediğiniz birine tavrınız nasıl oluyor?
Cevapla