Güncellemeler
+1 yıl
Ya tutarsa diye cıktimiz bu yolda yanlız birakmadiniz için tesekuler devami gelecek son bi güncel yapiyim gideyrummm hhahah 😂😂🙈
Sıkıldım ondan 🙈daha öncede bi kac defa yapmıştım baya yorum gelmişte yapalım bida dedim 😃 profil olmayan yorumlarimdan mahrum kalırrr ahhahaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Profil fotoğrafında kendimiz olmak zorunda mıyız yoksa olanı yorumlar mısın 😂 beni yansıtıyor sonuçta fotodaki kişi 😂
Sen yaşıyor musun hala :D
çok şükür Elhamdülillah 😊☺️
Yapabilir misin merak ettim 😊
bi kızi çok sevmişin ama olmamış gönlü kalbi güzel merhametli birisin ailene düskün ama uzaksin bu geldi bakinca resmine
Teşekkürler 😊
Yüzümde emoji var olur dimi 😄
olmazz iyi günler gözlüklü beyfendiii hahaha 🤣
Yaa ama gskız dedik tahmin eder dedik uğurladı bizi 😏😂
nörekk yok resimmm
Peki peki giderim ben 😂
Merak ettim bak şimdi 🤔
belkide evlenmedin hic yanlis anlama ama direk bakinca evlenmiş hatta boşanmıs biri gibi hissettim Sinirli ama merhametli birisin ailesinden birine küs kırgin biri bunlar hissettim 🙈
Üç evet peş peşe demiş biri değilim 😊 Dul hiç değilim, 😡sinir olabilir merhametli olduğum söylenir kimseye küslük kırgınlık vs taşımam
iyi buna şükür diyelim bilmişiz bişeylerr 😊😄
İyi salladın o zaman 😂
ya tutarsa diyekkk yaaa 🤣🤣
İlerde dul vs kalmam inşallah
abooow yok yokk insallah kalirsan yaz yinede merak ettim bakk olurta ileri goruyosam biliyim ahahhahahah
yok yokk insallah kalirsan yazmisim yanmis o yani kalmazsin insallahta kalirsan yaz bana olcak bu ne yaa sen kalacam mi neee 😅🙈
İnşallah kalırsam mı ya tohuma kaçtım anlamıyormusun niye öyle şeyler diyorsun 😂 genç delikanlı filinta gibi adamım bu yaşta dul kalınır mı
kusura bakma kalmannn sennnnn merak etmee diyim arayi duzelteyim bari hahah
Yap bakiyim. Güzel şeyler söyle bak.
Bekliyorum 😁
Yap bakalım..
anca içsen valla resim yok yorumda yok az iç barii hahaha
E var ya.. 😄
lan elin yüzun yokk 🤣
Elim yüzüm düzgündür.. 😂
eli yüzu duzgün temiz pak birisin al yorum gibi yorumm ahhaha🤣
Madem söyleyecektin niye söyletiyorsun.. Al işte, zaman kaybı.. 😄
vallakiii tüü banaa
analiz edin buyrun
Kucukken yasadigin buyuk bi olayin etkisinde kalmiş duygusall cabuk kızaN birisin
duygusal, çabuk kızan çabuk sinen doğru. küçükken bi olay yaşamadım be. ama usturuplu attın tebrik ederim :D
isimiz ustruplu atmak 🤣
sevdim :D başka neler atabilrsin şey analiz edebilirsin pardon
Yap bakayım.
kız bu senmisin hatun sanki bi ünlu neyseee resme bakinca hatiri sayilir kiymet bilinir bi kız gibi dursansa yok kader sana gülmüyor ne aşk ne iş hiç biseyy hadi bakim tuttmu
Evet benim teşekkür ederim istersen foto atarim🤣🤣 ama tahminler nokta atışı...
kız demin kiyl3 bu çok farkli ahhahaha 🤣🤣 neysee güzelsin maşallah diyim 🧡
O kız afra saraçoğluydu yorum kendi ppme yap diye koydum🤣 teşekkür ederiim❤
hahahah he bende diyorum bilindik bi unlu diye dur bakiyim simdi tekrar
kalbinde yuzun gibi guzel bi kızsin ama cok saf temiz iyi niyetli birisin bu yuzden cok kullaniliyor arkadasalrin arasinda bu yuzden çon üzmusler seni
Vallahi nokta atışı ya cidden harikasın kahihcikk❤😘🤣
yaaa helall olsun bana nokta atısıda yaptigimiza goree😅🤣
Yapşp 😏
Yanlız KURT yenilmemeli...
Yenilmeyiz evvelAllah 😌
Olur
sinirli agrasiff hırçin deli dolu hahaha🤣🤣
Hiç biride değilim
Deliligimde adamına göre..
dogrudur 👌🏽👌🏽
Oluur
gülüşu guzel tatli bi kızsin ama iste tatli olmakla olmuyor ki sevenin kadar seni çekemeyen insanlarla dolu etrafin ozellikle kuzenler arasinda pek sevilmiyorsun bunlar geldi kizzz resme bakinca 🤣
😀😀 anne tarafındaki kuzenlerle iyi anlasirim sadece cnchcnchcnc
Teşekkür ederim
recaaa canimmm yapiyoruz bu spru 🤣
Yappp
cem Adrian ne diyim iyidirrr haha
Aynen
yap .
kız resim yok neye yapayim narin zayif saci toplu bir kizsin hahaha
Yap bekliyorum
san yaziyorum diye baska birine yazmisim yuzun tam gorunmuyor ama agrasif birisin ve deli bi yanin var
Agresifim nerden anladın
Gel yap
aile yönünden çok rahat bırakilmamis kısitlanmiş bi kızsın yani her yönden bu yuzden bi çok seyi ertelemişsin ve bunlar aklina geldikce uzumuyorsun arkadas desen çok yok varr ama yokkkk
Hiçbiri tutmadı 😄😄
abooo susss neyseeeee hahahahah🤣
Yap.
yani tam göremedim yüzünü ama deli bi yanın var ve aşıri agrasif ve öfkelisin bunlar geldi 🤣
bu yorum senin degil durrr onu baskasina yazicaktim sana gelmis uyan varsa al israf olmasin hahahah Simdi sana bakinca arkadaslar arasinda wn çok sevilen sayilan ayni zamanda sözu dinlenen birisin kinci bir yaninda var bak hadi bakim tutacak mi 🙈
https://voca.ro/15IdImhXmsSQ
yani sesli bi cevap vermek teşekkür ederim 😊 yani dogru olanlar varsa bu bizi mutlu ederr isimizin başindayiz hahaha ben sesi acmisim dinliyom sanki devam edecek gibiyken bitti bi bakmisim ahahah aliskin degiliz sese bi işte hahaha
😄
Olur yap bakalım
Güldügün kadar aglak duygusal tarafin çok yogun ve seni en çok üzen şey aile ile geciremedigin zaman günler bunlar geldi sana bakinca 😄
Ailemle beraberim 😀 teşekkürler duygusalımdır evet
bi tane tutmuş buna şükür Iyi günler efenim haha😄
Bak bakalım, bekliyorum
çok dengesiz bi insansin yani şöyle kime nasil davranacagini tam bilmiyosun ya çokk iyi biri oluyosun ya da tam tersiii dengen yok bu iliskilerindede boyle seversen tam sevmezsen hiç bakinca bunlar geldi içimden 😃
Aaaaaaa dengesiz oldu mu şimdi sjsjsjssjsj.
Hem kime nasıl davranacağımı çok iyi biliyorum.
İlişkilerde ise , sevdim mi tam severim sevmezsem hiç sevmem doğru
napim bakinca o geldi direk aklima yazdim neyse 1 tane tutmuş buna şükür iyi günlerr bekleriz yine diyelim ahhahah😃
Diyosun sjsjssjsj. Sohbetin iyi , sarıyo.
Olur.
arkadaşlarıyla pek arası olmayan duygusal fazlaca ve çok stres yapan bi yapın var olaylar buyutursun kız bakinca bunlar geldi yazdim 😊😄
Duygusal kısmı hariç doğru diyebilirim.🙃
oo bilmişim iyii barii Iyi gunlerr ozaman 😄
Yap bakalım
olur yap D:
Bekliyorum
valla direk bakinca erincekk geldi aklimaaa 🤣
Yani çok değil ama
var işeee hahah
Neyse
Yap bakalım
net çapkınsın broo bakinca direkkk bu geldi çunku 3 numaralı bakıs atilmiş hahaha neyse aslinda iyi niyetli birisin ama bazi konularda cok acimasiz ve taş kalpli olabiliyorsun aile hatta annene çok düskunsun bu geldi bakinca resme 🙈😂
Abart abart çapkın değilim konscak kimse bile yok,😂
olur Insallah diyelim 😅
😂😂
Yapabilcen mi