Üst üste kötü şeyler yaşadığınızda ne yapiyorsunuz?

Yaklaşık bir aydir bir cok zor sey yasadim hala yaşıyorum. Hepsi de hasar birakan cinsten ama artik basedemez hale geldim. Derdimi anlatacak kimsem de yok. Anlatsam bile surekli elestiriliyorum. Sürekli suclu hissetmekten kendimi elestirmekten kendime kizmaktan cok yoruldum. Siz böyle seyler yasayinca ne yapiyorsunuz?
Üst üste kötü şeyler yaşadığınızda ne yapiyorsunuz?
Cevapla