Kişilik & Karakter Hiç tanımadığınız yakışıklı ve karizmatik bir erkek size usulca yaklaşıp merhaba derse tepkiniz ne olur du? Don_Kişot_ Takip Et Yoda Yaş: 38 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Hiç tanımadığınız yakışıklı ve karizmatik bir erkek size usulca yaklaşıp merhaba derse tepkiniz ne olur du? Hiç tanımadığınız yakışıklı ve karizmatik bir erkek size usulca yaklaşıp merhaba derse tepkiniz ne olur du? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Pikauv Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Yakışıklı karizmatik olunca ne oluyor yani :Ddd sana da der geçerim veya cevap vermem o anki psikolojime bağlı. 1 2 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Doğru diyorsun heyacan yapabilirsin Yorumla Pikauv +1 yıl Püfff Yorumla
Bilgolog Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Tip tip bakar o anın kısa bir şokundan sonra nazikçe kimsiniz derdim😄 1 4 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Belki sana adres soracak, bağdat ne tarafta diyebilir Yorumla Bilgolog +1 yıl Ben ses tonundan anlarım ne soracağını öyle diyeyim😄 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Tamam sen biraz korkuyorsun sana adres sormayım 🙂 Yorumla Bilgolog +1 yıl 😄😄 Yorumla
TheŞekerlikMan Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kızlardan hoşlanıyorum kardeşim derim 😂🤣😂🤣 1 0 Yorumla
zalimsinhayat91 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Ben de kibarca merhaba derim 1 7 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Merhaba hanımefendi? Yorumla zalimsinhayat91 +1 yıl Merhaba Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Nasılsın hanımefendi Yorumla zalimsinhayat91 +1 yıl İyiyim siz nasılsınız Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Teşekkür ederim bende iyiyim ateşiniz var mı acaba Yorumla zalimsinhayat91 +1 yıl Hayır yok maalesef Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Sağol teşekkür ederim çakmağımın gazı bitti, yakınlarda market var mı Yorumla
Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 , eic 88% +1 yıl Herkese dediğim gibi ona da merhaba derim🤷♀️ 1 1 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Merhaba ozaman 🙂 Yorumla
Gölgesizkarakter Takip Et Master Yaş: 36 , eic 67% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Usulca uzaklaşırım. 1 1 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Neden Yorumla
IşıLLL34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 35% +1 yıl Merhaba, der karşılık veririm. 1 8 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Merhaba efendim 🌹 Yorumla IşıLLL34 +1 yıl Merhaba😊 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Nasılsınız hanımefendi 🙂 Yorumla IşıLLL34 +1 yıl İyiyim teşekkür ederim, siz? 😊 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Bende iyiyim teşekkür ederim 🙂Yolumu kaybettim Yorumla IşıLLL34 +1 yıl Aynı yolu geri dön ve başa sar. Sonra da yönünü değiştir. 😇 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Teşekkür ederim iyi akşamlar 🌹🙂 Yorumla IşıLLL34 +1 yıl Rica ederim, keyifli akşamlar 😊 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bunun görselle ilgisi ne jkjtjjfjf 1 1 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Açıklarsam herkes anlar 🙂 Yorumla
Meryyc Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl ben de selam veririm 😈 1 3 Yorumla SakarIQ +1 yıl Merhaba 😈 Yorumla SakarIQ +1 yıl Zort 😂🤣😂🤣 Yorumla Meryyc +1 yıl QPŞSMDÖWMFŞDMWŞWPQ Yorumla
NeyyMustafamNeyy Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Usulca yaklaşırsa korkarım 1 1 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Öyle bir şarkı var ama Yorumla
Ayşeyetkin Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Merhaba derim 1 1 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Merhaba Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sevişek 1 30 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Olur mu hemen öyle şey Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Netim ben Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Bu kadarda net olma Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam senin hattın için öpüşek dicem Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Ozaman olurMerhaba? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Merhaba diyen yakışıklı karizmatik sen misin Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Bende olabilirim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Haa görmeden öpüşmem Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Aşık olursun sonra ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sana mı Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Evet olabilirsin belki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aşık et beni Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Ama sen yanarsın aşık olma benceBen bir kere oldum kara sevdaya düştüm Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hem yakışıklı hem kara sevdalı ilginç Ne oldu sonra? Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl İsteyim seni ailenden dedimKız ben evlenmeyi düşünmüyorum dedi, ben seni bekleyemem uzun süre dedim bıraktım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hala seviyor musun yani? Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Evlenseydim severdim,Bende kalan sadece aşk kırıntılar 🙂 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Güzel kızdı kara kaşlı kara gözlüSimsiyah dalgalı saçları vardıBebek gibi yüzü vardı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Başka hayalleri varmış. Peki napıyor şimdi bekar mı o da? Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Bilmiyorum izini kaybettimMalatya'dan İstanbul'a gelmişlerdiGizli gizli kafede buluşuyordukBu böyle 6 ay sürdü, sonra açılalım dedim ben ciddiyim dedim isteyim seni kız dedim ailenden Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Kız ben evlenmeyi düşünmüyorum demesin mi Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Kız 19 yaşında olduğunu söyledi ben hemen evlilik düşünmüyorum dedi, bende 27 yaşındaydım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sonu senin istediğin gibi bitmese de bazı şeyler olacağı varsa oluyor olmuyorsa bırakmaktan başka çare kalmıyor keşke en başta istekler konusulsaymiş Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Kız ben kullandı galiba 🙂 Neyse öptüğüm dudaklar yanıma kâr kaldı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bunu ben bilemem ama düşünmemeye baksan iyi edersin tabi istersen yorumumu kaldır sonuçta özelin var Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Özel bir durum yok önemli değil benim için Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Sen kaldır diyorsan ben kaldırırım senin için Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Senin için sorun yoksa bana farketmez 😊 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Benim için hiç sorun yok teşekkür ederim değerli yorumun için 🙂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben teşekkür ederim beyefendi🌹 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,8b cevap paylaştı. Merhaba derim 1 3 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Merhaba efendim Bağdat caddesi ne tarafta Yorumla Eziremsem +1 yıl Soldan devam düz Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Teşekkür ederim iyi akşamlar Yorumla
AkHatun Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Bende merhaba derim. 1 5 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Merhaba? AkHatun +1 yıl Merhaba 😀 Don_Kişot_ +1 yıl Nasılsın hanımefendi 🙂 AkHatun +1 yıl Teşekkürler iyim. Siz nasılsınız? Don_Kişot_ +1 yıl Teşekkür ederim bende iyiyim,Yolumu kaybettim ben Don Kişot'Gökovaya gideceğim yel değirmenleri ile işim var ne tarafta biliyor musun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yakışıklı karizmatik olunca ne oluyor yani :Ddd sana da der geçerim veya cevap vermem o anki psikolojime bağlı.
Doğru diyorsun heyacan yapabilirsin
Püfff
Tip tip bakar o anın kısa bir şokundan sonra nazikçe kimsiniz derdim😄
Belki sana adres soracak, bağdat ne tarafta diyebilir
Ben ses tonundan anlarım ne soracağını öyle diyeyim😄
Tamam sen biraz korkuyorsun sana adres sormayım 🙂
😄😄
Kızlardan hoşlanıyorum kardeşim derim 😂🤣😂🤣
Ben de kibarca merhaba derim
Merhaba hanımefendi?
Merhaba
Nasılsın hanımefendi
İyiyim siz nasılsınız
Teşekkür ederim bende iyiyim ateşiniz var mı acaba
Hayır yok maalesef
Sağol teşekkür ederim çakmağımın gazı bitti, yakınlarda market var mı
Herkese dediğim gibi ona da merhaba derim🤷♀️
Merhaba ozaman 🙂
Usulca uzaklaşırım.
Neden
Merhaba, der karşılık veririm.
Merhaba efendim 🌹
Merhaba😊
Nasılsınız hanımefendi 🙂
İyiyim teşekkür ederim, siz? 😊
Bende iyiyim teşekkür ederim 🙂
Yolumu kaybettim
Aynı yolu geri dön ve başa sar. Sonra da yönünü değiştir. 😇
Teşekkür ederim iyi akşamlar 🌹🙂
Rica ederim, keyifli akşamlar 😊
Bunun görselle ilgisi ne jkjtjjfjf
Açıklarsam herkes anlar 🙂
ben de selam veririm 😈
Merhaba 😈
Zort 😂🤣😂🤣
QPŞSMDÖWMFŞDMWŞWPQ
Usulca yaklaşırsa korkarım
Öyle bir şarkı var ama
Merhaba derim
Merhaba
Merhaba derim
Merhaba koçum
Sevişek
Olur mu hemen öyle şey
Netim ben
Bu kadarda net olma
Tamam senin hattın için öpüşek dicem
Ozaman olur
Merhaba?
Merhaba diyen yakışıklı karizmatik sen misin
Bende olabilirim
Haa görmeden öpüşmem
Aşık olursun sonra ama
Sana mı
Evet olabilirsin belki
Aşık et beni
Ama sen yanarsın aşık olma bence
Ben bir kere oldum kara sevdaya düştüm
Hem yakışıklı hem kara sevdalı ilginç
Ne oldu sonra?
İsteyim seni ailenden dedim
Kız ben evlenmeyi düşünmüyorum dedi, ben seni bekleyemem uzun süre dedim bıraktım
Hala seviyor musun yani?
Evlenseydim severdim,
Bende kalan sadece aşk kırıntılar 🙂
Güzel kızdı kara kaşlı kara gözlü
Simsiyah dalgalı saçları vardı
Bebek gibi yüzü vardı
Başka hayalleri varmış. Peki napıyor şimdi bekar mı o da?
Bilmiyorum izini kaybettim
Malatya'dan İstanbul'a gelmişlerdi
Gizli gizli kafede buluşuyorduk
Bu böyle 6 ay sürdü, sonra açılalım dedim ben ciddiyim dedim isteyim seni kız dedim ailenden
Kız ben evlenmeyi düşünmüyorum demesin mi
Kız 19 yaşında olduğunu söyledi ben hemen evlilik düşünmüyorum dedi, bende 27 yaşındaydım
Sonu senin istediğin gibi bitmese de bazı şeyler olacağı varsa oluyor olmuyorsa bırakmaktan başka çare kalmıyor keşke en başta istekler konusulsaymiş
Kız ben kullandı galiba 🙂
Neyse öptüğüm dudaklar yanıma kâr kaldı
Bunu ben bilemem ama düşünmemeye baksan iyi edersin tabi
istersen yorumumu kaldır sonuçta özelin var
Özel bir durum yok önemli değil benim için
Sen kaldır diyorsan ben kaldırırım senin için
Senin için sorun yoksa bana farketmez 😊
Benim için hiç sorun yok teşekkür ederim değerli yorumun için 🙂
Ben teşekkür ederim beyefendi🌹
Merhaba derim
Merhaba efendim Bağdat caddesi ne tarafta
Soldan devam düz
Teşekkür ederim iyi akşamlar
Bende merhaba derim.
Merhaba?
Merhaba 😀
Nasılsın hanımefendi 🙂
Teşekkürler iyim. Siz nasılsınız?
Teşekkür ederim bende iyiyim,
Yolumu kaybettim ben Don Kişot'
Gökovaya gideceğim yel değirmenleri ile işim var ne tarafta biliyor musun?
hoşşt köpekk