Kendisi sevilmese de sevip sevilenlerin sevgisinin sevincine ortak olmak kendini kandırmak mıdır yoksa insanca empati kurmak mıdır?

Ben seven, sevilen ya da benim gibi sevilmeyen herkesin kendileri için en hayırlısı neyse onun olmasını diliyorum. Hayat kısa, üç günlük dünya... Herkes mutlu olsun, sevenler ayrılmasın, sevilmeyenler de hor görülmesin...

Kendisi sevilmese de sevip sevilenlerin sevgisinin sevincine ortak olmak kendini kandırmak mıdır yoksa insanca empati kurmak mıdır?
Cevapla