Eskiden bir parfümün kokusu, bir rüzgarın verdiği his bile farklıydı. Ilık bir yaz akşamı gibi yaşardık hayatı. Tat alırdım. Şimdi alamıyorum. Sebebi yaşlılık mı sizce?
Ps: 40'a doğru gidiyorum
Eskiden bir parfümün kokusu, bir rüzgarın verdiği his bile farklıydı. Ilık bir yaz akşamı gibi yaşardık hayatı. Tat alırdım. Şimdi alamıyorum. Sebebi yaşlılık mı sizce?
Ps: 40'a doğru gidiyorum
Yaşananlar yaşanılanlar hayattan beklentin kalmadı sanırım hayatına renk katacak olan en önem şey ruh eşin senin mutluluğun huzurun yeniden doğuşun olur
Dokundu biraz bu yorumun.. Merak ettiğim şu o his nasıl bitti. Bahsettiğin ruh eşi olsa bile şu an artık çok geç. İçimde ölen öldü..
Sana öyle geliyor şu an o an geldiği zaman anlarsın içinde tekrar kelebekler uçuşacak küllerinden doğacaksın resmen. karamsarlığa kapılma
Evet yaşın gençken çocukken daha saf ve dünya sıkıntısından arınmış olduğundan hayat sana zevk veriyordu yaş ilerledikçe hayattan zevk alma gittikçe azalıyor otuzbesi geçince aşk hatta evlilik bile anlamsız geliyor
Cevap
8Cevap
Yaş sadece rakamlardan ibaret. Hayattan tat alamamanın asıl sebebi yaşanmışlıktır
Beklentiler sürekli şekil değiştirir.. Yaşla değil, yaşanmışlıkla ilgilidir..
Bence ülkenin genel ruh haliyle ilgili en çok. Yaşınız itibariyle aslında en fazla keyif almanız gereken yaşlarınız bunlar
bence yaşanmışlıklarla ilgili insan tekrara düşmek istemez istemedikçe kendini tekrar da bulur
Yaştan ziyade bence hayat şartları, ekonomik sebepler, büyük şehirler insanları çok olumsuz etkiliyor
Yasanmisliklarla tabiki
Daha çok yaşadığın şeylerle alakalı olan bir şey
Hayatın kendisiyle ilgili
Hayatındakilerle alakalı
Yaşanmamşlıkla
Bu daha doğru sanki sadmom dayı :D
Doymuşsun sen canım
Ne yaşadım ki doyayım.
Yaşanmışlık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?