Hayattan tat alamamak yaşla mı ilgili yaşanmışlıklarla mı?

Eskiden bir parfümün kokusu, bir rüzgarın verdiği his bile farklıydı. Ilık bir yaz akşamı gibi yaşardık hayatı. Tat alırdım. Şimdi alamıyorum. Sebebi yaşlılık mı sizce?

Ps: 40'a doğru gidiyorum

Hayattan tat alamamak yaşla mı ilgili yaşanmışlıklarla mı?
Cevapla