Şizofren hastasıyım çoğu insan bana yanaşmakta bile tedirgin bu durumda ne yapmalıyım?

Çok yalnızım herhangi biriyle konusmakta bile zorlaniyorum tuhaf gorundugumu soyleyenlerde var objektif bir sekilde bakin hastaligimi belirtmesem etik olur mu

Şizofren hastasıyım çoğu insan bana yanaşmakta bile tedirgin bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla