AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
15..
Neden peki? Güzel yaşlar bence de bu arada.
31 geçen sene
Yakın bir zaman. Ne güzel.
21..
Peki neden 21 desem..
Askerdeyim
Askerdeydim
Kimse askere yeniden gitmek istemez ama 😅 (en azından tanıdıklarım..
Askerdeyken psikolojik tedavi bile görmüştüm, çok bunalmıştım. Hiç çıkamayacağımı düşünüyordum. Dünyanın en berbat insanı olarak hissediyordum. Son günler yaklaşmaya başlayınca içime bir şey oturdu. Teskereyi aldığım gün kapıdan çıkınca hüngür hüngür ağladım. Gelince her gün kendime kızdım, en güzel zamanlarımı bunalıma girerek geçirdiğim için. Şimdi çağırsalar koşa koşa tekrar giderim.
Öyle oluyor zaten hep. Yaşarken anlamıyoruz anın kıymetini. Bittikten sonra keşke diyoruz.
Hep çirkindim... Hiç bir yaşımı özlemiyorum
Çirkin değilsinizdir eminim. Böyle kendinizi kötülemeyin. Olumlu bir şey olmuştur eminim. Onlara odaklanın.
Dazlak kafamı görmeden konuşma
Beni ve diğer kimseleri dışınız ilgilendirmez. İçiniz daha mühim.
İçimde kötü insanları üzdüm kalp kırdım. Şrfsizin biriyim
Karakterinizde kusur olduğunu kabul ediyorsunuz en azından. Dönmeye çalışın yanlışlarınızdan.
Beş yaş öncesi.
18 mi
Yok normal beş yaş
Anladıım ben de isterdim o yaşları ya
18..
Herkes 18'ini özlüyor neden ki acaba
22 yaslar
Anladım
16-17
Yaşlanmış hissettim 😅
Hahahahha 2,3 yıl geçmiş ama pandemi sonrası hayatım güzel geçmedi gitti
Öyle ya benim de 🥲
Peki senin en özlediğin yaş kaç
12-14 arası
Neden
Güzel arkadaşlarım vardı sonra bir şeyler oldu hepten dağıldık eskisi gibi olmadı hiçbir şey
Arkadaşlık öyle ya bir kere dağıldı mı bir daha toparlanılmıyor
Maalesef ya
23 yaşım.
Neden spesifik olarak 23 merak ettim
20 li yaslar 💃💃
Güzel yaşlar mı
Cokkk
Benim de az kaldıı
2016 öncesi :/
Güzel zamanlardı yalan yok :(
evet öyleydi :/
24-28 arası
Niyr diye sorsam?
Hızlı geçen ve olgunlaşmamış kafa sebebiyle tam istediğim gibi olmadı diye düşünüyorum. Şimdiki kafa yapımda tekrar gitsem iyi olurdu
Anladım. Geçen zaman geri gelmiyor. Şimdiye bakın. En iyisini yapın.
Evet, haklısın
18. yaşım...
Neden ama herkes 18'ini özlüyor? Diğerlerinden farklı kılan ne onu?
2006 yılı idi...
Hayatımın en eğlenceli dönemiydi..
Yaşla alakası yok.. O zaman hayatım çok güzel ve özeldi... İlk aşkımla tanışmıştım.
bir kaç ilkleri yaşamıştım.. Güzeldi yani.
Anladım. İlklerin yaşı yani.
Bir çok şey için... EVET
Güzelmiş.
Evet güzel bir yaş. Değerini bil :))
Umarım 🥲
Bence keyfini yaşa.
Herkes içon aynı güzellikte değil tabi ama denerim 😇
Tabi ki öyle..
Ama en iyisi olması için çabala..
Peki
Sana başarılar ve güzellikler diliyorum.
Cici bak kendine.
Aynılarını size de ilettim.
:) :)
Kesinlikle 18. yaşım
Onu farklı kılan ne
Ben 18 yaşımda iken bitcoin 1 dolar (2tl) bile değildi, şimdi ise 1 bitcoin 20 bin dolar (370bin tl).
Yatırım yaptınız inşallah 😅
Yaptım ama çok geç yaptım halen bekliyorum.
Ah be..
Yine az sayılmaz bir yatırım, nerdeyse bir daire parası oldu, en az 10 katını görmeden de satmam beklerim.
Hayırlısı
Çıkarsa burada paylaşacam
Tamamdır
Şu anki
Ne güzel. İlerideki yaşlar için de aynısını düşünün inşallah.
Bakımlı erkekler, yaş aldıkça güzelleşir. teşekkür ederim size.
Anlıyorum. Rica ederim.
25-35 arası
Ne güzel..
Her yaşımın ayrı güzelliği oldu
Bu en güzeli tabi. Hepsini güzel yaşamak lazım.
-1..
Güzel yaşlar tabi 😅
Evet kfkfk doğmadan öncesi güzeldi
Dert yok tasa yok dbbdbd
Tabii ekmek elden su gölden ye babam ye.. kdkdk
Kalbini kıracak kimse de yok 🥲
Daha ne olsun
19 galiba
Neden pekii?
İmmmm en heyecanlı mücadelelerim o yastaydı
Şimdilerde kalmadı mı hayatta heyecanlar
Yok ya o zaman ki mücadelem şimdi başarıyı getirdi o heyecanı yok
Yeni mücadelelere girişin o halde
Girişiyorum zaten de güçlüyüm artık yeterince
Daha zor hedefler koyun o zaman 😅
Şimdi onlar ile uğraşıyoruz ama ilk heyecani vermiyor diyorum
Doğrudur haklısın ya. Ben daha 19 bile değilim. Öyle düşün.
Olursun
Zaman hızlı geçiyor
Evet su gibi..
Üzülme yani zamanını iyi değerlendir
Evet çok haklısın
🥰🥰
18 yaş
23 yaşım
Neden?
Bu yaşımdaki olgunluğumla o yaşta çok seyler kazanabilirdim
Herkes isterdi bunu sanırım
13 derim.
Çok net bir yaş ama neden merak ettim
Yarım kalan tarafım var diyelim.
Anlıyorum pekii
17. Benim
Nedenini sorsam
Bilmem o yaştan sonra sanki boşa yaşıyormusum gibi bir his oturdu ve hala devam ediyor. O yaştan sonra kendimi yalnız hissetmeye başladım.
Hayatınıza yeni heyecanlar katmaya çalışın. Sıkmayın canınızı.
19 20 yaş
Nedeni nedir
Yazdım nedenini kanka
Peki
🙃🙃🙃
21 yaş
Neden diye sorabilir miyim?
Güzel anıları vardı. Son 2 ay hastalıkla geçse de
Anladım. Geçmiş olsun o vakit.
Teşekkürler :)
Rica ederim
18 yaş
Neden
22-25 arası
Neden pekii
genç dinamik hızlı ve deli dolu çağlar
Anladım
yani öyle
Peki :)
iyi günler cici kız
Size de iyi günler
11-15
Güzel yaşlar bence de..
15li yaşlarım
Neden
15-18 yaşlarım
Gençlik güzel şey ya..
Aynen öyle
Ama değerini biliuor muyuz emin değilim. Zaman çabucak geçiveriyor.
31...
Peki
şaka 18 -25 arası
Anladım
17 sanırım 😊
Neden acaba
5 yaş
Ben de özlüyorum çocukluğumuu 🥲
17 galiba
Neden diye sormuyorum 😅
Anladın sen onu 😂😂😂
Anladım anladım 😂
80...
Emekli olmuşsun. Hayat sana güzel. 😂
aynen dünyadan emekli olma vakti de yakın. mis.
Ölüm güzel şey tabi. Çileler son bulur.
dur kızım daha 18sin
Yaşı yok ki. Bri anda geliverir.
böyle düşünmek için çok gençsin. takılmana bak.
Bilemedim..
bilirsin daha çocukum
İlk 9 ay
Ye ağla uyu dönemleri 😂
Karışan görüşen yok herkes etrafında pervane
Güzel zamnalar tabi 😅
On sekiz
Nedir onu özel kılan?
Daha sağlıklı idim ve saçlarım vardı
😢😢😢