Neden tanıştığım kızların çoğu bana karşı dengesiz ve tutarsız davranıyor?

Örneğin date sitesinde eşleştiğim kız benle konuşmak istediğini beni beğendiğini söylüyor, biraz muhabbet ilerliyor buluşma teklif edince birden yalpalıyor yarın ise arkadaşlık arıyorum felan tutumları , bir başka örnek başka kızla buluşabiliyorum her şey güzel muhabbet çok iyi ilerliyor hatta aramızda plan felan yapıyoruz birkaç gün sonra seninle ne yapacağımı bilmiyorum diyip kestirip atıyor.. Arkadaşlar ben neyi yanlış yapıyorum da böyle şeyler başıma geliyor çok sık…

Neden tanıştığım kızların çoğu bana karşı dengesiz ve tutarsız davranıyor?
Cevapla