Peki ya zihninizde tuttuğunuz o görüntüyü tuvale dökecek olsaydınız? Bu nasıl bir manzara veya nasıl bir görüntü olurdu?

peki ya zihninizde tuttuğunuz o görüntüyü tuvale dökecek olsaydınız? 😄🤭

Ah zihnim🙂🙄
Ah zihnim🙂🙄
Horozum çok tatlı ama 🙄✌🏻
Horozum çok tatlı ama 🙄✌🏻

bu gibi şeyler benim gayet hoşuma gidiyor. zihnimde müthiş bir görüntüler silsilesi var. müthiş bir fotoğraf akımı. fakat bunların hiçbirini diğer insanlara gösteremiyorum. bunların hiçbirini organik gözlerimle göremiyorum. niçin? neden göremeyeyim, neden göremesinler? zihnimin içindeki o koca evrende evrilip gelişen o koca gezegenlerden niçin habersiz kalsınlar?

işte bu yüzden bu hobiye başlayacağım. daha iyi anlatamazdım başlama sebebimi. zihnimin içinde oluşturduğum o müthiş manzaraları, savrulup duran sonsuz tuvalimdeki o sonsuz renkleri organik gözlerin göreceği şekle bürümek istiyorum.

Sahi yapa bilmişmiyim?🙄

Peki ya zihninizde tuttuğunuz o görüntüyü tuvale dökecek olsaydınız? Bu nasıl bir manzara veya nasıl bir görüntü olurdu?
Cevapla