Maddi, manevi yazın bir şeyler bakalım..
#Yokluk üzerine güzel bir skeç paylaşalım. :)
Maddi, manevi yazın bir şeyler bakalım..
#Yokluk üzerine güzel bir skeç paylaşalım. :)
Kanatlarımın olmayışı yıpratıyor biraz, uçmak fena olmazdı sonuçta.
Güzel cevap 👍
Aşkın yokluğu
Cevap
2Cevap
Telefonum tabiki hayat yeterince zor zaten telefonum bana çok güzel eşlik ediyor o olmasa çoktan kafayı yerdim sanırım
Muhabbet kuşum.
Ve azimli olmanın yokluğu.
Konuşacak birisi olmaması
yiğenlerimin yokluğu
İki kişinin yokluğu..
Simdilik hic bisey Allah’a sukur
Vallai hicbirseyin kafam rahat
Düzenli gelirimizin olmaması.
Mutluluğun.
Sevdiğim insanların
@Şokagirenbimkasiyeri tabiki senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar