En çok neyin eksikliğini yaşıyorsunuz?

Samimi, eğlenceli dostluklardan yoksunum. Kendimi geliştirme konusundaki çabam sıfır resmen. Hep geriden geliyormuşum gibi hissediyorum. Yeni ortamlar bana eziyet gibi geliyor.

En çok neyin eksikliğini yaşıyorsunuz?
Cevapla