
Selamlar iyi akşamlar efenim ♥️ nasılsınız bakalım arkadaşlar 😊

Selamlar iyi akşamlar efenim ♥️ nasılsınız bakalım arkadaşlar 😊
Ben oyumu sadelikten yana kullanayım. Çünkü insanlar gösterişli olmak için olması gerektiğinden fazla mesai harcıyorlar. Giyindikleri kıyafetten tut, taktıkları aksesuarlara kadar her şeyi abartırlar. Sadelik ise asaleti simgeliyor adeta. "Ben buyum" gördüğün kadarım işte, işine gelirse deyip rest çekmek gibi.
Cevap
33Cevap
Sevmiyorum
Sadelikten yanayım.
Ah ah, yüzük seçerken aklım karışmıştı hangisini alayım diye, gittim en kalınını aldım😂. Şimdi gözüm bu alyanslarda.
Nefrdt ederim. Sonradan görmelerle aynı ortamda bile bulunmam. Çünkü aradaki fark ortaya çıkmaz
Kesinlikle Sadelik taraftarıyım. Kime niye gösterişli olacağım.
Ne isim o. Olduğum gibi görünürüm.
Alyans takmıyorum
Alyansım çalındı evden... Bi daha almadım. Alayım bari
İnsanlara görmek istediklerini göstermeyi severim.
Gösterişliyim.
Sadelikten yanayım. Kimseye kanıtlayacak birşeyim yok
Nefret ederim.
Ne yaşıyorsam ancak kendim ve yanımda kim varsa o bilir.
Fazlasına gerek yok.
Sade iddalı olmayı seviyorummm..
Tarzım budur her zaman
Her zaman sadelikten yana oldum. Gösteriş bana göre değil.
Sadelik her zaman kazanır.
Sadelikten yanayım.(✿^‿^)
Gösterişten hoşlanmıyorum, her şey minimum gösteriş, maksimum işlevsellikte olmalı.
Gosterisi sevmem gosteris yapan insanlarida sevmem. Sadelikten yanayim her zaman
Hiç sevmem gösterişi
Sadelik en güzeli, sade ama şık🖤
Sadelik her zaman iyidir
As hg sadelikten yanayım
🌷🌷eyvallah
Kendime gösteriş yaparım sadece..
gösterişli şeyleri severim ama ben zaten her daim klasik alyans beğenmişimdir
Sadelikten yanayım
Sadelik , minimal adamdır.
sadelikten yanayım
Sadelik severim. Abartıdan hep kaçmışımdır…
Sadelikten yanayımdır.
sadelik her zaman iyidir
Altın takmıyorum sevmiyorum
Hayır sevmem sade biriyim
sadelik iyidir
Hakikatli insanların hali başka
Kendi halinde yaşamayı seviyorum
Kendim yapmam, yapanı da sevmem.
gösteriş sevmem
Gösterişi sevmem
ufak bir baş ağrımın haricinde idare edet
Gereksiz lüksler sadece israftan ibaret
Abartı sevmem
Sadelik iyidir
Her ikisininde kullanırım hayatimda
dogallıktan yanayım
Sevmem
Sadelik candır.
Sadelik
Sadelik
Gösterişi sevrm
Sadelik canımdır.
Sadelik daha iyi
Görsele katılıyorum
Sadelikten yanayim.
Gösteriş sevmem
Sadelik Güzel
gösteriş iyidir
Sade doğal. Ağır
sadelik güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?