
Bugün resmen gülmekten nefesim kesildi. Bir şey söyledim cevap beklediğim şey değildi. Ömrüm boyunca unutamam bu krizi 🙈🤣

Bugün resmen gülmekten nefesim kesildi. Bir şey söyledim cevap beklediğim şey değildi. Ömrüm boyunca unutamam bu krizi 🙈🤣
Bir gün kuzenlerle monopoly oynuyorduk. 6 kişiydik. 2 tane otel dikmiştim. 15 yaşındaki kız kuzenim iki otele birden geldi. Hiç parası kalmamıştı. Abisi onun yerine ödemeyi teklif etti. Ben de centilmenlik yapıp bir kereliğine borcun olsun hadi dedim. Zar sırası başkasına geçti. Herkes susmuştu. O kız kuzenim hayatı kaymışçasına acıklı bir ses tonuyla "Ooff, çok borcum var ya." dedi. Hiçbirimiz bunu beklemiyorduk ve o kadar çok güldük ki ben önümüzdeki yarım saat boyunca bankadan 50m versene cümlesne bile güldüm. Gözlerimden yaşlar akmıştı ve kqrnım ağrımıştı. O halimi gören diğerleri de bana gülüyordu. Onlar güldükçe ben de gülüyodum. Baya komikti ya. Keşke onun sesinden duyabilseydiniz. "Ooff, çok borcum var ya."
Bir keresinde otobüs şoförü otobüsü durdurup koşarak kaçmıştı. Arkadaşımla olaya baya gülmüştük. Sonra başka biri direksiyona geçip sürmeye başlamıştı otobüsü.
Alllaaa alllaaa ahhahaha 🤣🤣
<3<3 seninle hep gülebilrim teşeekkür ederim
önümüzde uzun günler var. belki her gece o günkü gibi gülemeyiz ama seninle çok güleceğiz.. sende iyi varsın <3
Keyfim yerindeyse komik olan her şeye istahla gülerim. Öyle gülmekten karnıma ağrı da girer 😄
Cevap
8Cevap
Hayır yaşamadım
Pek gülmeye alışkın bir yapım yok, ama sıra bir şey oluyor işte o zaman bir gülme krizine giriyorum ki, hiç sorma 😄
Bugün asansörde arkadaşlar ile gülmekten ölüyorduk 😅
gülme krizine sık sık giriyorum daha çok çalışırken komik kazalar olunca gülüyorum :D
bir arkadaş var kızdığı zaman gülmelere doyamıyorum ((:
Beklediğin cevap neydi peki
Özele yaz ozamn 🤣
Yaşamayan var mıdır? 😂 Çok olduu😄
Yaşadım
Aynen
Yasamadim
Çokkk 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?