AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Güzel ve hızlı geçti
Gezdin dimi
geç kalktım temizlik yaparak geçirdim. ondan da sıkıldım bir başlayınca bitmiyor. yarın da dinlenirim herhalde
Bende oyle, yuruyus yaptim baya uzun bugun. Yarin icin bir planim yok, yarin olustururum belki.
Böyle
https://voca.ro/16SIWZvrVBHr
Yaa geçmiş olsun :/
Teşekkür ederim
Cumartesim biraz iyi gecti yarında ufak tefek işlerim var akşamada derbi maçı var güzel geçicek umudum var 😇
Ne derbisi
Beşiktaş-Trabzonspor
İyi seyirler🙂
Teşekkür ederim 😇
Dolu dolu geçti. Sevdim. Yarinda yatarim. Çok yoruldum yane 😅
İyice dinlendim yarını da kendime ayırarak bir şeyler yapmayı düşünüyorum
Ne yapacaksın
Kitap okuyup hobilerimle ilgilenmeyi düşünüyorum belki biraz da ev işine yardım ederim
boş boş gecti valla ya ne güzel nevizadeye gidecektim yagmur coktu
Gittim ben
hadi yaaa nasıldı peki? ulan hay kafama tamda icme modumdaydım evde de tadı cıkmadı
Çok kalabalık değildi ama yağmurda daha az insan olur diye bekliyordum.
bende yagmur diye gitmedim rakı mı yaptın yoksa bira mı:)
Hiçbiri, nevizadeye kadar yürüdüm. Oturmadım eve döndüm
hadi ya gec cıktın o zaman tuh bak bileydim otururduk bi yerde yarın peki?
Akşam gittim, 3-4saat sonra döndüm. Napiim tanımadığım biriyle mi oturayım
yok tabikide madem öyle yarına plan yapalım:)
Hayır yaa allalalaa biriyle görüşmek istemiyorum, arkadaşlarım var onlarla çıkıyoruz:)
alla alla tamam:) gece gece sinir yapma lütfen sadece oneride bulundum yemem seni
Sinirlenmedim aöa istemiyorum
tamam peki peki
Cumartesi evdeydim, pazar hava güzel olsaydı basketbol oynamayı düşünüyordum.
Ama değil.. napacaksın
Yine evde takılırım, konsol oynarım belki.
Futbol
Futbolla aram yok
Ne oynuyorsun
Araba oyunu ile Rpg tarzı
👍
Ankaralıyık yarın ist gelcem bi rakı ısmalrada içelim
Kadınlara rakı mı ısmarlatıyon angara bebesi
:) rakıyı ben getiriyim tamam
İçmem
Net ha :)
Çok
Peki. Napalım papaz hep pilav yemez :)
Papaz kim
Ben:)
Akşam saat 7'ye kadar çok güzeldi. Sonrasında ise melankoli idim.
Niye neden ne oldu
Duygularımı bir türlü açamadığım kız ile birlikte güzel zaman geçirdim. O olmayınca bazı anlar boşlukta gibi hissediyorum.
Hızlı geçti, yarın bir aksilik olmazsa dinleniriz artık.
Gün boyu evde uyurum galiba
Bu gidişle bende:))
Sabaha kadar ayaktayım ama 😊
Ha yok ben şimdi yatıp sabah kaşı uyuyup öğlene doğru kalkarım:)
İyi geceler o zaman 😊
Teşekkürler, sana da😊
😊😊😊🌹🌹🌹
bro daha dur yahu bıtırmedık daha :D
Sabahlar olmasıın😄
kesinlikle kafalar guzel geceler daha guzel ♥
İyi eğlenceler🙂
teşekkur ederım sayın guzel ♥ sizlerede
Uyuyacak bu güzel🙃🙃ii gecelr
a aaa yarın pazar degılmı sayın guzel
Evet.. pazara kadar uyunmuyor mu yeni ya da mı çıktı😄
*Yasa
ne bıleyım saat daha erken ama bugun baya yorulmussun yorgunsan yatıp dınlenmek guzel olabılır bazen
Yoruldum.. yatıp uykumun gelmesini bekleyeceğim de makyajı silmeye üşeniyorm:))
bak işte ona usenme yazık yuzune bro
Yüzümde bişey yok, göz makyajı sadece
o daha kotu degılmı kaz ayakları falan kalk kız kladır kıçını gıt sil makyajını :)
Yıkadım yaa tamamm
♥♥♥
İi geceler🙂
iyi geceler sayın guzel huzurlu gecen olsun ♥
Cumartesi sakindi. Sanırım bugün de sakin olacak. Biraz gezinti ve sonra standartlar. Kitap kahve müzik sigara
İş yoktu herhalde bugün
Hiç çalışmıyorum ki
Bugüne özel değil yani
Genel olarak çalışmıyorum
Neden
Kafama göre iş bulamıyorum. O yüzden de geziyorum öyle. 1 buçuk yıldır tatildeyim. Yani iş bulana kadar da tatilde olacağım
Başarılar..
Teşekkürler
İstedim yeni geldim eve yatacam sabah gezecem hava buz gibi
Yok be o kadar soğuk değil
Burasi buz İstanbul
Burası da İstanbul .. ben üşümedim ya
Neresindesin
Arnavutköy tarafı buz ya
Nerde oturyom
Orası soğuktur, kçekmece
Anladim hayırlısı hava ruzgarli
Uyumamissin neden
Çok yorgunum aslında ama bir süredir uyuyamıyorum. Dalamıyorum
Ekleseniz
Eklemiyorum tanımadıklarımı
Kanka sohbet ederiz gene engelle
Şimdi olmaz bro, yatıcam
Tam bra yat tatlı uykular
teşekkür.. iyi geceler
İyi geceler
Kadıköye gittim yrn naparım bilmiyom
Yarın boştayım hanfendi
Süper, beyefendi
Sizde boştaysanız engin tecrübelerinizden faydalandırabilirsiniz teşekkürler
Ahmaklara laf anlatma tecrübem var , tam senlik... ister misin
Eğlendik , yarına Allah kerim
Yarın dinlen bari
Uyurken enerji topluyorum
Yaaa gençsin tabi uyumak yetiyr😄
Cidden sıfırlanmış, oluyorum
Tahmin edebiliyorum... değerini bil🙂
Henüz bir planim yok.
Peki sen 🙂
İşlerim var 🙂
ogleden sonrasina kadar yatisss
Pazar evet
zeki kadinnn 😂
Rakipsiz hem de:)
yoo bu denli iddeali olma rakipsiz olsaydi habil kabil olmazdi sonucta biri bir digerini oldurdu 😉
İddealıyım valla o konuda
iddeali olmak iyidir lakin unutma illaki bir iddeali cikar
Brnim işte o
😂😂😂o bu degilde ben halaaa 3 xp olamadim yaa 😊
Mesaj yağdırcan dimi millete
millete mii cokk seciciyimm cokkkk 😊 atan olsa sorun olmaz xp atanda yok
Hahaa hadi oradan bilirim seçiciyim diyenleri😄
😂😂derken nasil bilirsin o secicileri
Hiç seçici davranmadıklarını biliyorum
diyosun pesin hukumlu olma 😉
🙄peşin hüküm değil bu
elbette tecrubeye dayalidir lakin sonucta boyle soyleyince direkt pesin hukum. on yargi oluyor bir grup halinde konusmiyoruz sonucta karsilikli sen ben dolayisi ile
Efendim mangal yapacağım
Hayırrrrrr nerde ne pişircen
Eniştemgilin bahçesindeeee
:))
Beter ol 🤣gezmekten ayarlarına kara sular insin
Ayaklarım ağrıyor zaten 😭
Oh oh ne güzel 😀 pis kıskandım
Belli bedualardan🙄😄
😀 Beddua değil o dua bak günahımı alıyorsun
Sen günahı işledin zaten, o beddualar sana döncek en kısa zamanda... bu hafta ayaklarına kara sular inince tüh keşke kıza beddua etmeseydiim diye pişman olcan:))
😀 Keşke ya ayaklarıma kara sular inse gezmekten 🤣 evde oturup kalırsın desem o beddua olur bana tutacaksa ben hep böyle beddua edeyim
Gezmekten olmayabilir ama.. dikkat et
Topuğumamı sokacaklar 😀 ay çok heyecanlı
Neyi heyecanlı buldun acaba🙄 neyse sana bişe olmaz belli
Maşallah de bari nazarın değecek
Demem😒
Kırdın minnacık kalbimi
Şangırt
😀 Sevgilin terk etsin seni inş
git başımdan beddua bağımlısı :D
Gene gece gece gezmelerden geldin dimi bu saatte 🤣
Yok bugün akşam evdeydim, her akşam gezcek para mı var ://
Vah vah bir üzüldüm bir üzüldüm anlatmam 🤣 ben gezdim senşn yerine hiç üzülme
Bana niye sinir oluyorsun acabaa 🙄 nereye gittin
Sana sinir mi oluyormuşum 😀
Olmuyosan niye o kadar beddua ediyorsun :))
Kıskançlık, 🤣
Hem kıskanç hem bedduacı ://
Kim o beni tarif ettin sanki 😀 aynı ben
Aa ne tesadüf :)))
Bende tekim sanıyordum benden daha olmaz diyordum tühh 😀
Senden çok var🙄
Vayy bak minnoş kalbim yine kırıldı
İnanmam
Minnoş kalbim şimdi 4 parça parça oldu 😀😀
İnanmalısın 😀
32dişinle sırıtırken inanmamı beklememelisin😄
Gülmek güzeldir ama özellikle karşılıklı ise bundan dah güzel ne var
Ooo duyarlı trip:)))
Sen daha uyumadın mı 😀
Tüm gün uyudum, sen niye uyumadın
Hep senmi gezeceksin 😀 ama hava beya soğuk bu havada gezilmez
Sen paso geziyosun belli.. hastayım ben yatıyorum
Geçmiş olsun 😀 iyi ki bir gece gezdim ya illa nazar edeceksin maşallah yokmu
Nazar etmem ki ben.. Direkt büyü yapıyorum 😏😏
😀 Cinci hocamısın sen yani üflüyormusun
Cadıyım lanetliyorum
Süpürgen ile beni gezdirsene, 😀
Kırılır ya iki kişi alır mı süpürge😄 spor araba gibi düşün yok o iki kişilikti😅 bisiklet gibi düşün tek kişilik
Bisiklete iki kişi gayet güzel biniyor 😀 nw cimrisin ya az paylaşımcı ol ne olacak sırtında taşıyorsun sanki
Olmaz cadı olmayan binemez🙄
Cadı olmak için ne gerekir benim neyim eksik 😀
Onu da sen bul😌
Hepsini ben buldum zaten 😀 sen uyu ancak
Ben uyurken bile bir sürü şey yapıyorum bebeğim😏
Onu bende yapıyorum ne var onu yapmada 😀
Horlamaktan bahsetmiyorum yahu..
Ben hayatta horlamam bir kere kedi gibi mırlarım
Şakacı:))))))
Alemcii 😀😀
Alemci ne oluyor
Gece gezen 😀 örnek sen şu an
Ben gezerken buraya girip bakmam... Evdeysem boşsam sıkıldıysam morslim bozuksa canım sıkkınsa hastaysam depresyondaysam gelir kafa dağıtırım
şu an olduğu gibi galiba aşırı gergin gördüm seni
Şu an sana sinrlendim
Neden ki
Bu defa gerçek üzüldüm
Alemci demen biraz münasebetsiz olmadı mı
Alemciden ne anlıyorsun arkadaşlar ile bir araya gelip sohbet muhabbet alem olmaz mı
Bizde alemci, kadınlarla yiyip içen tiplerdir. kadınlara söylenmez
Ben onu kast etmedim sen böyle anladığın için suçlu hissedemem
ok
benide gezdirirmisin canom
Cok kötü sıkıcı
44 doğru mu teyze 😝
Doğru gerizzekalı
Galbimi kırıyorsun bak ateşli milf 😝
Ay tüh
Güzeldi
Yorucu geçti yarında yorulucaz
Niye naptın
Çalışıyorum
Kolay gelsin
Yarın gezicem bugün çalıştım
Nerede gezicen
Beşiktaş ortaköy
Kumpir istedi canım
Ortaköyde güzel yapıyorlar
Evet o geldi aklıma
Yarın yiyim
Afiyet olsun:)
Gel beraber olsun :))
Gelemem😊
Niye🙂
Uzak ortaköy
İstanbul'da değilsin o zaman
Değilim diyelim
Geldiğin zaman ısmarlamak isterim
Teşekkür ederim, bana bir şey ısmarlanmasından hoşlanmıyorum🙂
O zaman beraber yeriz alman usulü olur🙂
Olmaz🙂
Rakı içelim nevizadede🙂
Rakı içmem
Ne içersin peki
😂 bişey içmiyorum
Tamam içme o zaman 😂 bi gezemiycez yani
Sen yine gez, bensiz😄
Yanımda sende olsan iyi olmazmı🙂
Olmaz... sonsuza kadar reddetcem kibar bi şekilde... pes et😄
Peki bişey demedim nişantaşına dükkanıma beklerim yolun düşerse o zaman🙂
😄😄
Korkma yemem ya😂
İi geceler
Teşekkür ederim
Güzel geçti abla
Yarın napcan evlat
Gezerim yine ablacım
Abla değil teyze
Abla derim ben
Sen bilirsin
Evde takildim
Yarın?
Yarın gezmeye çıkarım
Sen nereleri gezdin
Nereye kimlr
Yalnızım şimdilik
Beyoğlundaydım
Kadıköyde gezicem yarın bende
Beraber gezelim
Süper😊
Bencede alayım seni yarın
Kadıköye süper demiştim😄 yarın çıkamam işlerim var
Himmm anladimm ☺☺☺
Fena sayılmaz
Seninlemi bulussak
Olmaz küçüksün
Ben olgun seviyorum