Kişilik & Karakter konusunda 439 cevap paylaştı. Bir dönem daha random kullanıyordum şimdi biraz kendime çeki düzen verdim bu konuda. Kötü bir şey olduğundan değil ama fazla olgunum bunun için artık galiba:) o yüzden “hahah” diye bir şey yazmıyorum. Emoji kullanıyorum gayet güzel ifade edilmiş oluyor bu şekilde bence. 😅 (çok sıkıcıyım biliyorum)
15 Yorumla- +1 yıl
sjssj hayır sıkıcı değilsin 😃
- +1 yıl
Genelde sıkıcı insanlarla yıldızım barışmaz :D ister istemez uzaklaşırım, eh demek ki sen kafa dengisin ve sıkıcı asla değilsin.
- +1 yıl
☺️🌺
En İyi Cevaplar
Yoo gayet mantıklı bir soru 😀
En az tebessüm ediyorumdur mutlaka. Mesela bu soruyu görünce de öyle oldu.
Sadece bazen yazılanı çok beğenince, çok hoşuma gidince normalinden bir tık daha fazla tepki olabiliyor.
Mesela bu emoji gibi 😂 gözlerimden yaş gelevek kadar gülmem çooook nadir olur ama sık sık kullanırım.
Çünkü gülmek güzeldir. Güldüren insan da güldürdüğü için mutlu olduğundan, bunun ona da hissettirmeli diye düşünüyorum 🙃
25 Yorumla- +1 yıl
Bu soruya bile böyle açıklayıcı bir görüş paylaştığınız için teşşkkürler 😃
- +1 yıl
Olsundu, şikayet olarak algılanmasın. Güzel bir şey devamke :D
- +1 yıl
😂
- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yıl#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
⭐ Kesinlikle hem de uzatma tınısına dek ! Gerçekten gülüyorum ve bunu içtenlikle görüşümde yansıtıyorum.⭐
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚10 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.
u +1 yılO hahah benim gerçekten kahkahamın herflere dökülüşüdür.😀
23 Yorumla- +1 yıl
Çok samimiii :D
- +1 yıl
Teşekkürler 🌸
- +1 yıl
Ricalar ☺️✌️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Hahah diye bazen dalga geçiyorum. Genelde random atarım gülümsediğimde
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılRandomu uzattığımda gülüyorumdue onun dışında gülümsüyorum sanırım öyle ahahajaha
10 Yorumla
+1 yılGülmediğim zaman hahah yazmam hahah
15 Yorumla- +1 yıl
Yaa uff hskdsj 😃
- +1 yıl
Nee neee noldi 😂
- +1 yıl
Yani şu an gülmüş mü oldun
- +1 yıl
Samimiyetsizliği sevmem biz de her şey nettir. Hahah diyorsam gülüyorum emoji atıyorsam gülüyorum. Mesela şu yazıyı gram mimik oynamadan yazıyorum
- +1 yıl
sjsjsh kahkaha attım :D iyiii
- Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılNeyse ki hahah çok nadir yazıyorum.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılSesli gülmüyorum ama komik buluyorum
10 Yorumla
+1 yılHaha yazmışsam kesinlikle kahkaha atmışımdır.
Normalde emoji de kullanıyorum ama bazen o anki kahkahalarımı ifade etmeye yetmiyor.
Hem hahaha hem emoji koymuşsam ölmekten gülüyorumdur 😄
10 YorumlaGüldüğüm saniye kadar emoji gönderip random atıyorum. Mesela bir keresinde senin benim haklkımda özgüven patlaması yasıyorsun diye yazdıgında en az 2 dk gülmüştüm halbu ki oturmuş film izliyordum o sırada yürüyecek dermenaım yoktu 😅
118 Yorumla- +1 yıl
😬😬 oluyor arada öyle şeyler
- +1 yıl
Benim profilimde YouTube kanalı yok ki :D
- +1 yıl
Karıştırıyorlar beni o kızla :D o ben değilim
- +1 yıl
Söylediği söz hoşuma gitti :D
- +1 yıl
Instagram'ım mı :D
- +1 yıl
Söylemem :D
- +1 yıl
Buna alenen yürümek denir, kınıyorum
- +1 yıl
Yenge saygılar :D tamamen yanlış anlaşılma demek ki ama yok sevgilim falan
- +1 yıl
Eyvallah Sheqiil evlenicez insallah. Burada da kaliteli insanlar varmış herkes aynı değilmiş. Kaliteli bir insansın o yüzden seni de takip ediyorum aksi halde takip etmem. kadınsın diye de yürümek gibi niyetim asla olmadı sana bizim de cizgimiz var 🙃 Allah sana da en kalitelisinden bir sevgili veya yaşına göre konusayım istiyorsan eş nasip etsin. 🙏🤣
- +1 yıl
Mutluluklar dilerim :D ve teşekkür ederim hayırlısı neyse hakkımda o olsun
+1 yılEvet hatta o gülüş kahkahaya gidiyorsa "haha" daha da uzuyor "hahahahahhaha" şeklinde. Bu ise en sevdiğim p*ç gülüşüm: xD
12 Yorumla- +1 yıl
Lan görüşü okurken :D güldüm
- +1 yıl
Hahahahaha xD
Gülümseyecek ruh halinde değilsem emoji dahi kullanmam. Tebessüm etmem
Yani yorumlarım sahici , o anki duygularımı yansıtıyor ☺️18 Yorumla- +1 yıl
Mükemmel tatlım ☺️
- +1 yıl
Bal kaymağım :D gülümsettiğin kesin
- +1 yıl
Sen gece, gündüz hep güzelsin onu napcaz ☺️
- +1 yıl
😍♥️
şu an hahaha yazınca güldüm ama normalde hahaha yazınca değil de 😂 bu emojiyi atınca gerçekten gülğyorum. Yazmadım da.
111 Yorumla- +1 yıl
Emojide olur 😃 dur soruyu güncelleyeyim
- +1 yıl
Şu an mı :D
- +1 yıl
Gece daha yeni başlıyorduuu.. 😅 kaçma
- +1 yıl
Deme öyle :D bak açıldıkkk
- +1 yıl
Tamam tamam git dinlen :D
- +1 yıl
İyi geceler 🌷
- Kişilik & Karakter konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yılahahaha :D soru çok iiyiydi ve gerçekden güldüm
12 Yorumla- +1 yıl
kolay gelsin iyi mesailer dilerim
- +1 yıl
Teşekkür ederim ✌️ bilmukabele
+1 yılÇok mantıklı bir soru bence. Gerçekten saçma bişi yapıyorum onu anladım.
12 Yorumla- +1 yıl
sjsksh nasıl yani :D ironi mi bu
- +1 yıl
Hayır ciddiyim valla. Senin sorundan sonra haha ahahah falan kullanmıyorum acayip irite oldum
+1 yılEvet gülmüyorsam bir emoji ya da random kullanmam ki
17 Yorumla- +1 yıl
Bazıları yapıyor :D djdj ben tek maniaaac mıyım onu öğrenmeye çalışıyorum 😃
- +1 yıl
Sen gülmediğin halde gülüyormuş gibi mi yapıyorsun🙄
- +1 yıl
Yok tam tersi işte, öyle yazınca gerçekten gülüyorum 🙄
- +1 yıl
Sen normalsin o zaman aşkom
- +1 yıl
Ama şey oluyor işte hani yazışmadan ibaret olunca :D çevremdekiler kafayı yedi herhalde falan diye düşünüyor eminim
- +1 yıl
O da onların problemi😝
- +1 yıl
Evet 😃
+1 yılHahahahaha😂 Evet gülüyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Bunu yazarken güldün mü :D
+1 yılPQKDJCJXJNDND bunu atttigim zaman guluyorum digerlerinde mimik oynamiyor
12 Yorumla- +1 yıl
Harfi harfine bu mu olmalı 😅
- +1 yıl
hahahahahahhah
Değişiyor seninle konuşurken bazen gülümsüyorum gerçekten. Ama genelde ifadesiz birisiyim
16 Yorumla- +1 yıl
Bende hep sinir ettiğimi düşünüyordum halbuki :D
- +1 yıl
Yine naptım ya :D
- +1 yıl
🤨🤨
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBazen gerçekten gülüyorum bazen de dalga geçme sıklıkla tamam güldüm haydi bitsin konuşma 😁
13 Yorumla- +1 yıl
djdj bak bu görüşe gerçekten güldüm 😃
- +1 yıl
Gülelim hep 🥳
- +1 yıl
Amin 🙏
+1 yılEvet gülüyorum 👍🏻
O anki ruh halim neyse ben o emojiyi kullanıyorum. Elbette gülmediği halde kullanan da vardır.. Hoş ne demişler istisnalar kaideyi bozmaz..10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 651 cevap paylaştı. Gülmeden böyle ifadeler kullandığım elbette olmuştur ama %98 gülüyorum. Zaten gülmesem belli ederim, mesajda bile sert olurum. Çok fazla kahkaha atarsam random kullandığım da oluyor.
10 Yorumla
+1 yılBazen evet, bazen hayır... Muhabbete ve içinde bulunduğum ortama göre değişiyor. Gerçekten güleceksem bile ciddi bir ortamdaysam hahahaha yazsam da gülmem imkansız oluyor...
10 Yorumlaay yok ben samimiyetsiz buluyorum sanırım bolca emoji veya random falan atınca gerçekten gülüyorum ve karşımdakini de öyle :D
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen bir kez dahi o sekilde yazmadim.
Cunku bana yazildigin da "Komik olmadigini zoraki gülündüğünü dusunuyorum.
10 Yorumla
+1 yıl"Ahaha", " haha" tür şeyleri kullanmıyorum. Random da kullanmam.
Bu da randomun bir benzer hali geliyor bana.10 Yorumla
+1 yılBen random atıyorsam, hahah diyorsam evet ya gülmüşümdür, ya da gerçekten eğlenmişimdir. Gülmediğim ya da eğlenmediğim yere atmam.
10 YorumlaGülmedim
10 Yorumla
+1 yılHayır ben puhahaha yazınca gerçekten gülüyorum bide Jdkdjdjxni böyle yazınca gözümden yaş getir fjdjd
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Her Haha Yazdığım da Tabiki de Gerçekten Gülmüyorum yanıt yazı komik ise komik olmasına yazıyorum onu 😅
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayir tabiki suratim ciddi olur ama whatsapda yazarken sanirsin altima scarak guluyorum
11 Yorumla- +1 yıl
djdkdh 😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Tabiki hayir hahaha yazarken yuzumun asık oldugu bile oluyor
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Hafif bir tebessüm için bile "hahha" kullanan birisi olarak evet.
10 Yorumlakomık bısey var sa evet sırıtırım... hahah dıyede yazarım
10 Yorumla
+1 yılsevdiğim dizileri izlerken vede aile ortamında gerçek anlamda gülerim
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 361 cevap paylaştı. Bunu yazdığımda hakikaten gülmüş oluyor, randomda sırıtıyorum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 600 cevap paylaştı.
+1 yılHayır belki tebessüm etmişimdir kahkaha atmıyorum, birde hahah yazmayın emoji atın😁😁😁
10 Yorumla
+1 yılhahah yazmıyorum. Samimi de gelmiyor.. Guluyorsam emoji ya da : ) bunu kullanıyorum
10 Yorumla
+1 yılEvey gülüyorum ve bunu da yansıtmak için emoji kullanıyorum..
10 Yorumla
+1 yılHaha 😂 yazıyorsam elbette gülüyorumdur tebessüm ettiğimde doğrdur
10 Yorumla
+1 yılevet birisi laf atsa hahha derken kahkaha atarım kesin ama komik bir durumsa gulumserim sadece
10 YorumlaGüldüğüm zaman ahaha yazıp gerçekten güldüm diyorum daha çok
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Evet benim içimden gerçekten kahkaha atmak geliyor.. yazarken de ortam müsaitse gülüyorum 🤣
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 548 cevap paylaştı. Çoğunlukla evvvettt 🙃 (cevabımı tebessümle yazdım)
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılYazıyı görünce tebessüm ettim. Ama normalde yazdığımda gülmüyorum.
10 Yorumla
+1 yılHayır genelde ketum ve asik suratlı ifademi hiç bozmam bunu yaparken 😂
10 YorumlaGülme imoji si oldugu için evet bazılarıda dalga için yazar
10 Yorumla
+1 yılGülümsüyorum kahkaha atıcaksam ses atatım direk sjsjsj
11 Yorumla- +1 yıl
Mikrofona doğru :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılYüzümde mimik bile oynamadan haha dediklerim oluyor maksat karşı taraf komik olduğunu düşünsün.
10 Yorumla
+1 yılgülmesem de gülümsüyorum en azından :)
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı. evt yazmışsam gülmüşümdür bizde her şey ortada
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle hayır derim bu soruya, emoji veya bu tarz ifadeler yalnızca yazanın yanlış anlasilmamasini engeller
10 Yorumla
+1 yılahahahahhaa yazdığımda çatlıyorumdur gülerken 😂
111 Yorumla- +1 yıl
Şu an? 😬
- +1 yıl
şu an yazmak için yazdım ama 😀 mesela 😀 bunu yaptığımda sırıtıyorumdur bunu yaptığımda “😂” kıhkıh diye ağzım daha açık 😂😂
- +1 yıl
:D jsksj detay verme kız
- +1 yıl
detay benim diğer adım 🥺
- +1 yıl
Merak sonra detay :D okeytoo
- +1 yıl
yeni adım meroliçe bundan sonra bana öyle diyin site sahibine de söyliyim de ilan versin 😂
- +1 yıl
Söyle versin herkes haddini bilsin z😃
- +1 yıl
yeap yuv 😀😂
- +1 yıl
Hahah gerçekten güldüm 😃
- +1 yıl
niyeeeee 🥺
- +1 yıl
Yazdıklarına lan :D
+1 yılGülmekten öte kahkaha atmış oluyorum 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Heh işte ondan :D
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılGamzem olduğunu 26 yasında falan fark ettim ben 🥺
11 Yorumla- +1 yıl
sjsjdh 😂
Hahah yazmam yaa ama yazarsam gülerim hahah. 😃
13 Yorumla- +1 yıl
Şimdi güldün mü :D
- +1 yıl
😂 güzel
+1 yılGülümserkene haha yazıyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
😅
- +1 yıl
😁
+1 yılYani az önce şu boğaya güldüm mesela 😀
113 Yorumla- +1 yıl
Hangi boğa
- +1 yıl
Kadıköyde ortasında bir boğa var ona 😀
@manquer - +1 yıl
hsjsjs 😅
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL sen olayları bilmiyon bu beni çekemiyordu bi zamanlar bir keresinde engellemiş beni diskortta bunu köşeye sıkıştırdım dayanamadı kaldırdı sonra 😂
- +1 yıl
Aman abi beni karıştırmayın “olay” deyince benim bi kaçasım geliyor :D size hoş sohbetler
- +1 yıl
😂 neyse olay inceleme gelmeden ben tüyeyim bunada bşy denmiyor
- +1 yıl
Olay yeri inceleme kim?
- +1 yıl
Birisi görürde yanlış anlaşılma olmasın diye söyledim (olay) olmasın
- +1 yıl
Ben kimseye asılmıyorum 🙄
+1 yılEvet gülümsüyorum
13 Yorumla- +1 yıl
🌼 hep gül
- +1 yıl
Sende 🦋🌼
- +1 yıl
🥹♥️
+1 yılGülerim canim cidden hahaaahaa 😅😅😅🤣👍
13 Yorumla- +1 yıl
Pirpirellammmm 😃 sen hep gül
- +1 yıl
Sagol canım sende💕💕
- +1 yıl
💙
Genelde gerçekten gülünce random atarım ama dalga geçince hahahaha derim
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılAyıp olmasın diye gülüyorumdur..
13 Yorumla- +1 yıl
Yazınca kime ayıp olabilir 😂
- +1 yıl
Kimseye, bazen herkese..
- +1 yıl
Okay
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılIcimden guluyorum
10 Yorumla - Devamını Gör (54)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 