Starbucks'ta kahve içiyor olmam gerekirken evde kendi kahvemi kendim yapıp içmem fakirlikten mi yalnızlıktan mı sizce?

Ben tarafsız bakamayıp kendi tercihim diye züğürt tesellisinde bulunuyorum da 😂

Starbucks'ta kahve içiyor olmam gerekirken evde kendi kahvemi kendim yapıp içmem fakirlikten mi yalnızlıktan mı sizce?
Cevapla