Okulda tekim yurtta tek. Allah neden böyle hayat veriyor bu benim için hayırlı değil ki?

Bu şekilde başarılı olamam. Arkadaşlarım bi hayatım olsa hiçbir şeyi takmazdım ama Allah izin vermiyor ben insanlara hata yapmayınca insanlar bana hata yapıyor. Şimdi bu sene 2. sınıfım üniversitede birileriyle gülümsüyoruz sadece görünce ama akşam konuştuğumuz kimse yok. Yurtta odada tek kalıyorum. Bu bi insanı napar? Ben 22 yaşında güzel bir kızım kapalıyım diye mi ortamdan uzak kalıyorum? Allah nasip ettirmeyeceği şeyi hayal ettirmez biliyorum ama neden liseden beri yalnızlık? Üniveristede yine yalnızlık. samimi dürüst bi insanım

Güncellemeler
+1 yıl
Üniversitede yalnız kalınca hiçbir çaren olmuyor utanıyorsun insanlara adım atsan yalnız olmamak iÇin olduğunu düşünecekler yani bi namussuzluk yapsan bu kadar uzak durmazlar
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler Çok kötüsün ya ağlatıyosunuz beni bi tane adam akıllı 1.80 boylarında hali vakti yerinde genç çocuk olmaz mı normali o
Okulda tekim yurtta tek. Allah neden böyle hayat veriyor bu benim için hayırlı değil ki?
Cevapla