İki insan hiçbir ortak özelliği olmadan kendini karşısındakine neden yakın hisseder?

Sizin de oldu mu hiçbir ortak özelliğiniz olmayan ama kendinizi yakın hissettiğiniz arkadaşlarınız?

İki insan hiçbir ortak özelliği olmadan kendini karşısındakine neden yakın hisseder?
Cevapla