Bu dünya için fazla iyiyim, bu dünya aitmiş gibi hissetmiyorum?

Herkese karşı çok hassas davranıyorum küçüğünden büyüğüne kalbi kırılmasın gönlü kalmasın diye. insanları hep alttan alıyorum yardımcı oluyorum. herkese uyum sağlıyorum. ama insanlar benim gibi değil çok kabalar ve ben hassasım sürekli üzülen ben oluyorum içime atıp duruyorum bu da psikoloji mi bozuyor aklıma sürekli benim bu berbat dünya da ne işim var sorularını aklıma getiriyor hayatım sorgulamakla geçiyor. sizce sıkıntı bende mi psikolojik bir destek mi almalıyım

Bu dünya için fazla iyiyim, bu dünya aitmiş gibi hissetmiyorum?
Cevapla