Arkadaslar oglum 10 yasinda. Davranislari biraz tuhaf sanirim. Detayda acikladim. Boyle bir sorun yasayan var mı cevresinde?

Oglumun el kaslari zayif. Yani kasigi bile tutarken zorlaniyor , o yuzden ben yediriyorum genelde. ayaklarinin ucuna basarak yuruyor, uyarinca duzeltiyor. Hep neseli, hareketli. Derste de hareketliymis. Dersleri cok iyi. Odev hic yapmiyor ama hep takdir aliyor

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarda haddini asanlar var. Benim anneligimi sorgulamak size dusmez. Ben pek cok doktora goturdum. AMA DOKTORLAR SORUN BULMADI. Burdan benzer sorunlar yasamis etrafinda vs belki umuduyla yaziyorum.
Arkadaslar oglum 10 yasinda. Davranislari biraz tuhaf sanirim. Detayda acikladim. Boyle bir sorun yasayan var mı cevresinde?
Cevapla