Bir örnek vereyim; Bir yemektesiniz diyelim. Arkadaşınız yanlışlıkla masadaki içeceği döküyor. Bu durumda ona nasıl tepki verirsiniz? Ona kızar mısınız?

Yapılan hataya veya kazaya karşı tepkiniz ne olur?
Bir örnek vereyim; Bir yemektesiniz diyelim. Arkadaşınız yanlışlıkla masadaki içeceği döküyor. Bu durumda ona nasıl tepki verirsiniz? Ona kızar mısınız?

Yapılan hataya veya kazaya karşı tepkiniz ne olur?
Hemen kalkar temizlemeye çalışırım orayı; gayet kul bir şekilde ortalığı telaşa koymadan ve sorun değil/bir şey olmaz gibi laflarla karşı tarafı incitmem. Hatta kırılan bir obje olduğu zaman çok sevinirim☺
İlginç. Görüşünüz için teşekkür ederim. 🙃
İnsanların başına gelen talihsiz olaylar ile onları suçlayıp dalga geçemem aynı durum benim başıma da gelebilirdi
Onu teselli ederim görünmez kaza diyerek anı unutturmak için farklı konu açarım
Teşekkürler.
Hayır normal bir şey olur böyle şeyler nadiren olsa kızmam gülerim ama her zaman oluyorsa sorun var demektir düzeltmesi için yardim etmeye çalışırım
Cevap
4Cevap
Olan oldu der ilerisine bakarım.
Tepki vermem çünkü benim de sakar bir yönüm vardır.
Güler geçerim, kalp kırmam.
Tepkim çok büyük olmaz genelde dalga geçerim ki olay ne olursa olsun sinirlenip büyük tepki veren insanları bastırıyım.
Güzel teşekkürler.
Zor durumlarda gülesim geliyor tutamıyorum. Asla kızmam. 1 hafta dalgaya malzeme çıkar alt tarafı 😂
Peki teşekkürler.
Sana bişey olmasın derim siler temizler muhabbete kaldığım yerden devam ederim insanlık hali olur öyle şeyler
Güzel. Teşekkürler.
Rıca ederim 🌼
Hayır ya gülerek tepki veririm ondan değerli değil genelde bir şeyleri dökerler zaten 🤣
Anladım teşekkürler.
Etrafın sakar dolu o zaman
Hayır kızmam zaten kızılacak bı durumda yok ortada. Kendisinde bir suç duygusu ya da panik bir hal hissedersem konuyu dağıtmaya çalışırım
Aniden dökülğnce bir korkarım sonra etrafı kurulamasına yardım ederim. Bilerek yapılmadığı sürecek kızmak baya saçma olur
Sorun yok halledilir modunda oluyorum
insanlık hali olabilir böyle şeyler.
kızmamda
Eee? Kızmazsınız da ne olur?
o an onda bi kırılma korku olur zaten sıkıntı yok derim sakinleştiririm
Anladım teşekkür ederim.
İşimi engelleyecekse kızarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?