Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Çok güncel.
Erkekler de duygusal olup acı çekselerdi kadınların halinden anlarlardi belki...
Yanlış mantık. Erkekler de kadınlar kadar duygusaldır ama kadınlar kadar tepki vermiyorlar. Çünkü eril roller pembe pembe üzülüp ağlamamızı engelliyor ve içimizde bırakmak zorundayız. Bu bize reva mı?
Senin yaşındakiler duygusal oluyor. Sonra bu duyguları aşıp vurdumduymaz oluyorlar. Bir kadin 40 inda aşık olabilir ama çoğu erkeğin o yaştaki yaklaşımı duygusal olmaz. Arkasini dönüp gitse kadin umurunda olmaz.
Cevap
5Cevap
Kadınlar yanlış kişiye bağlanıp takıntı yapıyor çünkü. gerçekten seveni görmüyorlar
Kadınların duygusal olduğundan haberi var mı:d
Ben çok duygusalim🥺
Yapma bee 🤧
Duygusal oluşunuz bile paraya bağlı bana samimiyetsiz detaylar vermeyin
Duygusaliz sadece kapılmıyoruz
Evet reva.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?