Kurban olurum Felak ve Nas'ın Kelam SAHİBİ'ne...
Harut ve Marut meleklerin cezalandırılmasına giden yolun ilk pislik taşıdır, büyü...
(Yapana, yaptırana, müsaade edene ve bunların yapılmasına imkan tanıyanlara Allah hidayet versin)
Kurban olurum Felak ve Nas'ın Kelam SAHİBİ'ne...
Harut ve Marut meleklerin cezalandırılmasına giden yolun ilk pislik taşıdır, büyü...
(Yapana, yaptırana, müsaade edene ve bunların yapılmasına imkan tanıyanlara Allah hidayet versin)
Yapana, yaptırana, müsaade edene ve bunların yapılmasına imkan tanıyanlara ALLAH lanet etmiştir.
ALLAH bu hale düşürmesin. Büyük büyük laflar konuşmaktan da ALLAHa sığınırım.
Yapanlar, yaptıranlar, hoş görenler benden uzak olsunlar.
Yaptıranlar çok.
Türkiye müslüman bir ülke değildir kılıç zoruyla zorla Musluman olmuş önceki inancı Şamanizm olan bir millettir bırakın bu harut marut ayaklarını Allah diyen. En büyük günahı işliyor sanki bilmiyoruz siz müslümanlarin ensar vakfında neler yaptığını
Allah korusun ne gerek var
Kesinlikle biraderim.
Allah muhafaza... İşim olmaz, olanlarla da yollarım hiç kesişmesin aman diyim.
Teşekkür ederim🌸
Estağfurullah.
Cevap
2Cevap
Büyüye inanmadığım için hayır
Ben öyle şeylerden korkarım. Buna bulaşan birinin kalbi siyahtır. Benim kalbim tertemiz. Onu kirletemem. 😌
İnsanların sahip olamayacağı şeyler için büyü yaptırmasını saçma buluyorum. O senin olucaksa zaten nasipse olur. Büyüye gerek duymadım, duymam da.
Büyü, fal bunlar şeytanın işleri. Allah'a şirk koşmak, hiç bir şekilde yapmam, yaptırmam.
Allah bõyle seylerle uğraşanları sevmez zaten çokda günah Kesinlikle hayir aslaaa diyorum..
Sen harbi iyi değilsin yanında olmam iyi gelirdi sama ama aramıyorsun minibüsten geri dönüyorum acil birsey söyle
?
Tamm tamm anlaşıldı yolun açık olsun
Birader deli misin? Yazdığının soruyla alakası nedir?
Yaptırmadim, yaptırmam da.
imam imam niye böyle sorular soruyorsunuz
Düşünceniz yoksa, sorudan ve benden uzak durun. Engellemek istemem!
Nolur Engelleme!
Yapmam
Yaptırmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?