Bi insan kendini nasıl üzer? Ne yapabilirim? Bu sorunun bi çözümü var mı?

Selam gençler Bende bi sorun var paylaşmak istiyorum Acı çekmekten hoşlanıyorum. Bu arada ruhsal acıdan bahsediyorum, fiziksel acıdan bahsetmiyorum. Yani kalbimin kırılmasını istiyorum, üzülmek istiyorum. Bu bir sorun mu? onuda bilmiyorum. Nasıl yapsam? ne yapsam da Kahrolsam? Üzülsem? yıkılsam? Ağlamak istiyorum. Üzülmesem, ağlamasam her şey boş geliyor, mutlu olamıyorum.

Bi insan kendini nasıl üzer? Ne yapabilirim? Bu sorunun bi çözümü var mı?
Cevapla