Hayatından çıkan insanlarla geçirdiğin vakti çöp olarak mı görürsün?

Hayatından kötü bir şekilde çıkan ya da çıkarttığın insanlarla geçirdiğin vakit senin için çöp müdür yoksa tecrübe mi?
Hayatından çıkan insanlarla geçirdiğin vakti çöp olarak mı görürsün?
Hayatından çıkan insanlarla geçirdiğin vakti çöp olarak mı görürsün?
Cevapla