Kişilik & Karakter Uğraşmaya değmeyecek şeylere kişilere vakit harcıyor musunuz? babacimdiyorum Takip Et Yoda Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Bu benim hobim olmuş farkında değilim 😄 Güncellemeler1 yıl Yoksa o kişi siz misiniz? 😄 Güncellemeler1 yıl Oradasın saklanma Uğraşmaya değmeyecek şeylere kişilere vakit harcıyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. harcamıyorum hayır. 1 2 Yorumla babacimdiyorum 1 yıl Barış şurada her sorunun altında varsın ne demek harcamıyorum 😄😄 u Barış_LonelyForever 1 yıl burası sayılmaz :D
portakallıjöle Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl bazen yanlislikla yapiyorum öyle seyler sonra kendimi omuzlardan tutup sarsiyorum diyorum kendine gel ve geliyorum bi daha da ugrasmiyorum 😀 1 2 Yorumla babacimdiyorum 1 yıl Aferin cöle 😄 oluyor yanlışlıklar biliyoruz. Yorumla portakallıjöle 1 yıl 😀😀 Yorumla
Layyon Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Yapmicam diyorum yine yapıyorum hepinizden nefret ediyorum ama yalnız da sıkılıyorum işte 🙈🙈 1 5 Yorumla babacimdiyorum 1 yıl Layyon pabucu yarım çık dışarıya oynayalım 😄😄 Yorumla Layyon 1 yıl Saklambaç oynuyoruz bulursan ebelersin babacıkk Yorumla babacimdiyorum 1 yıl Haha niye ben ebe oluyorum ya :D Yorumla Layyon 1 yıl Sende hiçbir şeyi kabul etmiyorsun Yorumla babacimdiyorum 1 yıl Taam laylon bebek abla öyle olsun 😄 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Uğraşmaya değmeyeceğini anladığım noktada fena kafaya alıyorum geçmiş olsun 0 1 Yorumla babacimdiyorum 1 yıl Aferin Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Defalarca 1 2 Yorumla babacimdiyorum 1 yıl Çünkü neden olmasın Yorumla birsuskuncicek 1 yıl Aynen Yorumla
siyahınbüyüsü Takip Et Xper 4 Yaş: 31 1 yıl Vaktimi sadece kendime harcıyorum başkasına değil 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Hayır vakit harcamam 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
harcamıyorum hayır.
Barış şurada her sorunun altında varsın ne demek harcamıyorum 😄😄
burası sayılmaz :D
bazen yanlislikla yapiyorum öyle seyler sonra kendimi omuzlardan tutup sarsiyorum diyorum kendine gel ve geliyorum bi daha da ugrasmiyorum 😀
Aferin cöle 😄 oluyor yanlışlıklar biliyoruz.
😀😀
Yapmicam diyorum yine yapıyorum hepinizden nefret ediyorum ama yalnız da sıkılıyorum işte 🙈🙈
Layyon pabucu yarım çık dışarıya oynayalım 😄😄
Saklambaç oynuyoruz bulursan ebelersin babacıkk
Haha niye ben ebe oluyorum ya :D
Sende hiçbir şeyi kabul etmiyorsun
Taam laylon bebek abla öyle olsun 😄
Uğraşmaya değmeyeceğini anladığım noktada fena kafaya alıyorum geçmiş olsun
Aferin
Defalarca
Çünkü neden olmasın
Aynen
Degmicek insanlara, değer biçtik.
Vaktimi sadece kendime harcıyorum başkasına değil
Hayır vakit harcamam
Selam dahi vermem